Себастьян Ож’є: я хочу змін в автомобілі, але поки їх немає

На гонці в Аргентині Себастьян Ож’є якимось дивом зумів прорватися на подіум і, завдяки перемозі на Power Stage, мінімізував програш по очках Тьєррі Ньовіллю. При цьому француз вже не в перший раз заявляє, що хотів би побачити зміни у Citroen C3 WRC, проте вони затримуються.

В інтерв’ю виданню Autosport Ож’є сказав: «Протягом останнього часу я виявляв деякі проблеми в автомобілі, але їх рішення вимагає часу. Я вже казав, що при роботі з командою наполягаю на якнайшвидших змінах, але це не той випадок. Гадки не маю, коли можна цих змін очікувати. Я не можу вам відповісти, але і в шасі, і в диференціалі потрібно багато чого переробити. І там, і там нам необхідний розвиток. Ми бачимо, як інші команди просуваються вперед, і ми повинні рухатися вперед разом із ними, якщо ми хочемо мати шанс на чемпіонство. У нас є деякі ідеї. Я згадав області, в яких ми очікуємо на зміни, але це вимагає часу, і це вельми непросто. Ми повинні докладати великих зусиль для того, щоб рухати команду вперед і вже до наступної гонки зробити її краще. Звичайно, я задоволений очками, які я набрав в Аргентині, безумовно. Але я все ще не задоволений швидкістю, яка у нас була в цей уїк-енд. На багатьох спецділянках мені доводилося досить складно, особливо під час першого проїзду, коли дорога була слизькою. А це означає, що у нас багато роботи. І якщо чесно, то 20 очок, які я набрав – це куди більше, ніж можна було очікувати».

Тут важливо вислухати і думку керівника Citroen Racing, адже П’єр Будар також хоче змін на краще, і в якості роботи в цьому напрямку вказує на те, що для гравійних етапів команда змінила амортизатори Ohlins на Reiger.

П’єр Будар: «Конкуренція дуже висока, всі команди покращують свої машини. Ми знаємо, що в плані робіт над автомобілем сходимося на думці з Себом. Так, ви можете покращувати автомобіль, але для цього необхідно провести дослідження, витратити час на розробки, щоб створити дослідні зразки, протестувати їх, поекспериментувати, потім попрацювати над їх довговічністю і омологирувати – це тривалий процес. І навіть якщо це займає багато часу, це потрібно робити. Я можу зрозуміти нетерпіння Себастьяна, і я вдячний йому за це – нам потрібен такий тиск, щоб працювати над впровадженням покращень максимально швидко. Наші погляди повністю збігаються. Ми хочемо одного і того самого: ми хочемо доброго результату. Ми вже зрозуміли, що було не так з машиною в Аргентині і, можливо, в Чилі все складеться інакше. Ми зробимо все можливе, щоб дати йому і Лаппі кращу техніку. Звичайно, ми не задоволені тим, що автомобіль не відповідає його вимогам, ми розчаровані, і ми шкодуємо про це».

04-05-2019 5685
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца