Rallye de Monte-Carlo, СД2: гамбіт Ньовілля

Довго чекати не довелося – Rallye Automobile de Monte-Carlo дуже швидко нагадало всім, що навіть на двох сусідніх спецділянках умови зможуть відрізнятися найрадикальнішим чином. Здавалося б, майже все ясно було після першого допу – Toyota Gazoo Racing відмінно стартувала і перехопила ініціативу, Себастьян Ож’є активно опановує свій Citroen C3 WRC і з самого початку демонструє дуже непоганий темп, Тьєррі Ньовілль все ж сильно прорахувався з вибором шин і закриє сьогоднішню секцію солідною втратою часу… Але минула всього лише одна година – і картина миттєво змінилася! Як виявилося, бельгійський пілот Hyundai Motorsport все ж намагався розіграти свою власну «шинну партію» в розрахунку на те, що плюси виявляться більшими за мінуси – тобто втрати часу на першому допі повністю компенсувати виграшем на другій спецділянці. Нехай результат виявився не зовсім таким чудовим, як хотілося б Ньовіллю, але він все ж мав місце – Тьєррі миттєво продемонстрував свою перевагу в швидкості і тут ж записав на свій рахунок виграну спецділянку.

Подальші події підтвердили, що в цьому своєрідному «шинному покері» бельгієць зумів відіграти дві позиції і вийшов на третє місце, як раз за Оттом Тянаком і Себастьяном Ож’е – його опоненти відзначилися третім і другим часом на допі відповідно. Зате всіх інших сильно залихоманило – Себастьян Льоб програв три чверті хвилини (шиповані шини на СД2 працювали не найкращим чином), Кріс Мік взагалі втратив хвилину (зловив прокол) і миттєво пішов з другого на сьоме місце. У підсумку, після четверга вийшла наступна розстановка сил – попереду мчить тріо головних фаворитів (Тянак-Ож’є-Ньовілль), за ними тягнуться ще шість екіпажів (в інтервалі між 45 і 60 секундами відставання від лідера), плюс десятку абсолюта замикає Понтус Тідеманд з солідним програшем (понад півтори хвилини). Таким чином, тепер намічаються два «гарячих» вогнища битви – окремо в трійці лідерів (якраз з трьома головними претендентами на титул) і в середині Топ-10 (шість екіпажів в 15 секундах гарантують серйозну бійку). З інших подій можна виділити провал Калле Рованпері в WRC-2 Pro – фін на першому ж допі вилетів з траси, пошкодив два колеса і втратив загалом майже 13 хвилин…

Становище після СД2
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 26.33,0
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +9,1
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +14,3
4. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +45,2
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +46,4
6. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +48,2
7. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +53,8
8. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +55,2
9. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +59,6
10. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +1.41,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter (WRC), ewrc-results.com

24-01-2019 12231
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца