Нова мета для Бріана Буфф’є

Француз Бріан Буфф’є вже давно заробив репутацію одного з найсильніших приватних пілотів Європи, але не надто везучого поза межами траси – незважаючи на всі його досягнення, йому майже щороку доводиться збирати бюджет на сезон по «шматочках» (за принципом «Знайти б гроші на найближчу гонку, а там побачимо»). Хоча періодично бували моменти, коли він отримував повноцінну програму стартів або навіть опинявся в заводській/напівзаводській команді (Peugeot, Hyundai Motorsport, часто виконував обов’язки фірмового тест-пілота концерну PSA). І навіть в таких, м’яко кажучи, не надто сприятливих умовах він досяг таких успіхів, про які чимало пілотів навіть не мріють – триразовий чемпіон Польщі (2007-2009), асфальтовий чемпіон Франції (2010), другий (2013) і третій (2017) призер чемпіонатів Європи… До цього можна додати також кілька підсумкових призових місць в чемпіонатах Польщі (два других, одне третє) і Франції (третє).

Після торішнього успіху, коли Бріану вистачило чотирьох стартів у чемпіонаті Європи (два з яких принесли йому перемоги на етапах в Польщі і Італії), щоб стати бронзовим призером за підсумками сезону, в кар’єрі француза знову настало затишшя – якоїсь повноцінної програми стартів на 2018 року не було видно. І навіть контракт з M-Sport Ford WRT на два виступи в чемпіонаті світу за кермом заводського Ford Fiesta WRC (в Монте-Карло і на Корсиці) особливого оптимізму не викликав… Дві гонки – це ще не весь сезон! І багато хто з глядачів не раз замислювався – які ж будуть плани у Буфф’є в цьому році? Спробує продовжити співпрацю з чеською командою Gemini Clinic Rally Team? Але чи матимуть бажання чехи, які виставляли свій фірмовий екіпаж виключно на асфальтових ралі (Ford Fiesta R5 в гравійній специфікації у них просто відсутній), продовжити виступи в «зміненому» ERC, де п’ять етапів з восьми відбудуться на гравії або на змішаному покритті?

Однак кілька днів тому у французьких ЗМІ стався невеличкий «викид» інформації – Бріан Буфф’є вперше з 2012 року знову виступить в асфальтовому чемпіонаті Франції (тобто після майже шестирічної перерви)! Вже оголошено про те, що француз буде захищати кольори команди Onyx Racing by Enjolras, яка недавно придбала в Hyundai Motorsport два модернізованих Hyundai i20 R5 Evo – один з них і отримає Бріан. Однак, попри цю оптимістичну новини, вчергове повторюється звична «бюджетна» історія – коштів поки вистачає тільки на п’ять перших етапів першості (якраз на період з березня по липень)… Це при тому, що календар французької асфальтової першості нараховує дев’ять етапів – тобто, нинішнього бюджету поки вистачає трохи більше, ніж на половину сезону. Схоже, багато що вирішиться вже протягом сезону – в залежності від результатів Буфф’є в першій половині чемпіонату. Чи вдасться йому через вісім років знову стати чемпіоном чи призером у Франції?

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Facebook (Bryan Bouffier – Page Officielle), Hyundai Motorsport

28-02-2018 13385
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца