Toyota: час «розширюватися»

За великим рахунком, Toyota Gazoo Racing WRT є єдиною заводською командою в WRC, яка досі практично не має якихось повноцінних проектів ралійної техніки молодших класів, які були б орієнтовані на різноманітні клієнтські програми – тобто таких, як R2 або R5… Звичайно, можна все ж згадати про Toyota GT-86 CS-R3, який був розроблений в Німеччині в компанії TMG (Toyota Motorsport GmbH), однак цей проект у підсумку виявився абсолютно безперспективним – адже на задньопривідний автомобіль «конаючого» класу R3, та ще й зі специфічним дволітровим опозитним атмосферним двигуном, попит виявився мінімальним. Тому всім доводиться знову повертатися до теми двох наймасовіших класів останніх років, тобто R5 і R2… Поки зі слів Томмі Мякінена відомо тільки, що в Toyota Gazoo Racing WRT тривають роботи над проектом Toyota Yaris R5, але будь-які подробиці на цю тему відсутні повністю. Однак очевидно, що на одних проектах WRC довго не протримаєшся – особливо коли виникає потреба в якихось власних молодіжних програмах…

Оскільки майбутнє проекту R5 залишається вельми туманним, то місяць-два тому почали циркулювати неясні натяки про те, що Toyota планує увійти в «нішу» R2 (він же клас Rally 4, починаючи з 2020 року) – тим більш, модель Yaris чудово вписується в рамки цієї категорії. Інтриги додали також недавні повідомлення про тести прототипу моделі з індексом GR Yaris – на тих нечисленних фотографіях і відео, які стали доступні широкому загалу, можна побачити версії GR та GR-4 (остання імовірно з повним приводом). В принципі, якщо Toyota насправді готова запустити на ринок ралійну версію під умовним позначенням Toyota GR Yaris Rally 4, то це найоптимальніший варіант – техніка класу R2 майже завжди має величезний попит на всіх рівнях (про що свідчать обсяги продажів Peugeot 208 R2 і всіх версій Ford Fiesta, тобто R2B, R2T, R2T19), а за своїми характеристиками мало чим поступаються набагато дорожчим машинам класу R3. Поки ж можна лише робити припущення, яким виявиться гіпотетичний Yaris Rally 4 – з атмосферним 1,6-літровим двигуном чи японці теж підуть шляхом M-Sport з Peugeot Sport і підготують щось з маленьким турбомотором 1,0-1,2 л?

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Wheels

16-12-2019 11311
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца