Rally Portugal, СД 2: шокуючий початок

Ранок п’ятниці відразу піднесло дуже гучну і настільки ж неприємну новину – через проблеми з технікою зійшов Отт Тянак. Ось так, на першому повноцінному допі, лідер Toyota Gazoo Racing змусив сумувати всю Естонію. Цей схід тим більше сумний тим, що після попередніх успіхів Отт явно був на підйомі і від нього очікували приєднання до боротьби за лідерство в Чемпіонаті. Але найближчим часом цього напевно не станеться. А шкода, адже чемпіонат від цього тільки виграв би.

Ну а Ож’є знову розчищає трасу і втрачає час. За ним – лише восьме місце на спецділянці.

Себастьян Ож’є: «Все не так, як рік тому. Зараз я їду з усіх сил – швидше просто не можу».

Хоча для Ньовілля, який стартуэ другим, ситуація в цьому плані є трохи кращою, він стикається з іншою проблемою.

Тьєррі Ньовілль: «Через те, що на деяких секціях в повітрі висить дуже багато пилу, мені доводилося перестраховуватися. Кілька разів я сильно сповільнювався, тому що в пилу просто не видно було точок гальмування».

Бельгієць – дев’ятий на спецділянці. Ну а коли група лідерів вже фінішувала і на першій сходинці красувався Кріс Мік, якого багато хто вже вважав переможцем допа, його результат перекрив майже на секунду Елфін Еванс! І тут же неймовірний час показує повернувшийся до першості Паддон – новозеландець привозить Евансу майже 2,5 секунди!
Лаппі та Латвала показують відповідно 11 і 12 часи. Особливо пікантно в цій ситуації виглядає післяфінішний коментар Латвали про те, що він, через аварію в Аргентині, не зміг отримати потрібний накат і тому програє. Цікаво, що з цього приводу думає Паддон…

Становище після СД2

1. Паддон/Маршалл (NZ / GB, Hyundai i20 Coupe WRC) 18.06,0
2. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +1,5
3. Мік/Нейгл (GB / IRL, Citroen C3 WRC) +2,2
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,1
5. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +5,5
6. Брін/Мартін (IRL / GB, Citroen C3 WRC) +6,0
7. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +7,3
8. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +10,2
9. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +11,9
10. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +12,5
11. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +14,0
12. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +15,1

18-05-2018 6199
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца