Rallye Deutschland, СД8: сюрпризи ранкового допа

П’ятнична і суботня частини німецької гонки істотно відрізняються характером спецділянок: після виноградників на березі Мозеля сьогодні на учасників чекають зовсім інші випробування, головним з яких стане їзда дорогами танкових полігонів. У розкладі п’ятниці – два не розділених сервісом проїзди спецділянками Freisen (14,78 км) і Römerstraße (12,28 км), 40-хвилинний сервіс, а потім – два проїзди по легендарними допам Arena Panzerplatte (10,73 км) і Panzerplatte (41.17 км), розділені 15-хвилинним сервісом. За великим рахунком, перші чотири допи є, так би мовити, вступом до вирішальних сутичок на полігоні, проте вже з ранку таблиця результатів піднесла сюрпризи.

Якщо найкращий час Дані Сордо ще більш-менш вписується у жанр німецького етапу, то другий результат Сунінена викликає подив. Звичайно, за результатами однієї, та до того ж настільки короткої спецділянки, висновки робити зарано, але цілком може бути, що вчорашня проблема з гідравлікою на автомобілі фіна відняла у нас можливість спостерігати за боротьбою Теєму у топ-5. Але не будемо забувати, що Сордо і Сунінен відкривали трасу і їхали по чистому покриттю, в той час, як лідерам доводиться бути більш обережними в поворотах через бруд та пил, залишені на асфальті попередніми екіпажами.

Ньовілль і Тянак завершили доп на третьому і четвертому місцях – бельгієць відіграв у лідера гонки 1,3 секунди, майже удвічі скоротивши своє відставання і показавши, що цілком може бути швидшим за естонця. За ними розмістилася ще одна конкуруюча пара: Кріс Мік і відставший від нього на 0,5 секунди Ож’є.

Ну а головними невдахами на цьому допі стали Грінсміт і Рованперя. Британець вилетів, врізавшись в дерево, і втратив на цьому три хвилини і п’ять позицій, а фін чотири хвилини намагався повернутися на трасу після вильоту через помилку в стенограмі.

Турнірне становище після СД8
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1: 07.44,7
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,5
3. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +23,4
4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +26,4
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +30,1
6. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +46,1
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +54,5
8. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.10,8
9. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +3.21,2
10. Лефевр/Дюбуа (F, VW Polo GTI R5 R5) +3.47,5

24-08-2019 4235
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца