Rallye Deutschland, СД5: розвідка боєм

П’ятницю на ADAC Rallye Deutschland обіцяла вийти досить метушливою і нервовою – причому не стільки на спецділянках, скільки між ними (все ж сьогодні на 101,42 км бойової дистанції припадали 302,38 км дорожніх секцій, тобто співвідношення десь 1 до 3). Але і на допах про спокійне життя говорити теж не доводилося – бо два з них, Stein und Wein (19,44 км) і Mittelmosel (22,00 км), прокладені по максимально закручених доріжках серед виноградників на схилах у Мозеля, попри свою химерну і карколомну конфігурацію, виявилися дуже швидкими (середня швидкість на них постійно наближалася до позначки в 110 км/год). Може бути, ранкова секція виявилася не надто багатою на події у вищій лізі – якщо Отт Тянак миттєво і насмерть зчепився з Тьєррі Ньовіллем в битві за перемогу, то Себастьян Ож’є потроху відстає від цього ударного дуету і більше думає про те, як зберегти своє третє місце… Єдиний на даний момент схід заводського екіпажу був викликаний виключно технічними причинами (відмова гідравліки у Теему Сунінена). Чи будуть якісь зміни після обіду?

Перші ж результати на стартовому допі секції, Stein und Wein, зацікавили – майже всі екіпажі програли своїм же ранковим часам і проїхали спецділянку приблизно на п’ять-шість секунд гірше. При цьому майже один в один повторилася ранкова історія – найшвидшим виявився Тьєррі Ньовілль, який відіграв приблизно ті ж півтори секунд у Отта Тянака (під час першого проїзду бельгієць виграв у естонця 1,7 секунди, зараз 1,6 с). Тепер Тянак акуратно балансує на лезі бритви – він хоч і продовжує лідирувати, але з мінімальною перевагою в 1,6 секунди. Вранці Отт все ж спромігся перехопити ініціативу і відтіснив Тьєррі в сторону. Чи допустить зараз бельгієць повторення подібного ходу подій? У Себастьяна Ож’є майже нічого не змінилося – француз йде третім, відстає від Тянака майже на чверть хвилини і змушений весь час озиратися назад, на Кріса Міка. Ольстерець начебто стартував без особливих «спецефектів», але завдяки своїй стабільності вже націлився на подіум. Есапекка Лаппі втратив чверть хвилини через розворот в одному з поворотів і сповз на восьме місце.

Становище після СД5
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 41.39,1
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,6
3. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +13,8
4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +16,9
5. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +19,5
6. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +21,6
7. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +32,3
8. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +40,9
9. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +50,5
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +2.07,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

23-08-2019 8262
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца