Rallye Deutschland, СД17: Міккельсен відвойовує позицію!

Здавалося, що після помилки і здачі позиції на користь Лаппі у Міккельсена вже не буде можливості відігратися, але на короткому, 12-кілометровому допі, який пізніше буде проходити в якості Power Stage, Есапекка не зміг продемонструвати достатньої швидкості і програв норвежцю більше п’яти секунд, відкотившись на сьомий рядок абсолюту. І це при тому, що Міккельсен ніяких див на цьому допі не явив, приїхавши восьмим. На фініші Лаппі навіть не зміг пояснити причину такого поганого результату, сказавши лише: «Я не знаю». Цікаво, що Лаппі втратив ще й одну позицію «віртуально», адже тепер за його спиною знаходиться Ож’є, якого, швидше за все, доведеться пропустити, запізнившись на пункт КЧ.

Кращим же тут опинився Латвала, який випередив найближчого переслідувача, Дані Сордо, на 0,4 секунди. За Тянаком фіну гнатися, звичайно, не можна, але чому б не спробувати натиснути на Кріса Міка, що йде другим? Британець був на допі тільки шостим, програвши Латвалы 4,2 секунди.

Що стосується самої спецділянки, то більшість пілотів були не в захваті: складно, слизько брудно. То ж Power Stage обіцяє бути цікавим.

Турнірне становище після СД17
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2: 51.29,7
2. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +26,9
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +42,0
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +58,5
5. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.19,6
6. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.44,5
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1.45,5
8. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +2.05,7
9. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +6.14,2
10. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +7.48,8

25-08-2019 7302
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца