Rallye de Monte-Carlo, СД7: здіймається вітер…

Якраз не попередній спецділянці всі учасники отримали красномовний наочний сигнал про те, що легендарне Rallye Automobile de Monte-Carlo в будь-який момент готове запустити свій потужний «млин» і швиденько «перемолоти» будь-кого, хто в той момент ловитиме гав… Сход Понтуса Тідеманда (M-Sport Ford WRT) плюс пошкоджена підвіска у Есапеккі Лаппі (Citroen Racing) цілком могли виявитися лише вступом до великої бурі, яка здатна в будь-який момент розвіяти половину заводських екіпажів. Тим більш, якраз перед стартом сьомої спецділянки Roussieux – Laborel (24,05 км) прийшло повідомлення – Лаппі все ж змушений був завершити свій виступ і залишив свого колегу по команді Себастьяна Ож’є в гордій самоті. Настав саме той момент, коли наочно бачиш, як французькій команді не вистачає третього номера, який міг би якось компенсувати подібну втрату – той же Крейг Брін в резерві точно не був би зайвим для сітроенівців. А так доводиться лише визнати, що у Citroen Racing в цьому році головна і мало не єдина мета – все ж перемога в загальному заліку WRC…

На сьомому допі події негайно ринули бурхливим потоком – все почалося з того, що відмінний темп задав Теему Сунінен, який в підсумку показав четвертий час на спецділянці. Потім глядачі зачаровано спостерігали за тим, як Себастьян Ож’є наполегливо громив Тьєррі Нёвілля і привіз йому відразу півтора десятки секунд – тепер француз нарешті очолив гонку і отримав можливість поборотися за свою сьому перемогу в Монте-Карло (такий успіх став би повторенням абсолютного рекорду Себастьяна Льоба). Ще за кілька хвилин «прилетів» сюрприз з великим знаком мінус – Отт Тянак змушений був міняти на допі пробите колесо, втратив понад дві хвилини і відразу провалився на сьоме місце. Кріс Мік раптом програв десь три з половиною хвилини, що стало подвійним ударом по Toyota Gazoo Racing – добре хоч, що ніхто з тойотовців не зійшов і всі три екіпажі залишилися в Топ-10. Зате після «гальмування» на попередньому допі знову злетів Себастьян Льоб – ельзасець відмінно «відстрілявся», виграв вже другу за сьогодні спецділянку і нарешті пробився до трійки лідерів!

Становище після СД7
1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 1:23.39,8
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +14,0
3. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.15,5
4. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.20,0
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.27,8
6. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +1.45,0
7. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +2.39,7
8. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +5.05,9
9. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 R5) +5.59,8
10. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta R5) +6.22,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen, Hyundai

25-01-2019 8507
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца