Rallye de Monte-Carlo, СД6: два лідери

Після денного сервісу з’ясувалося, що зараз такої одностайності екіпажів у виборі шин на другу п’ятничну секцію вже не було – якщо вранці майже всі брали в основному «шиповки» плюс пару м’яких або суперм’яких покришок, то зараз проявилося все розмаїття думок та вибору варіантів. Хтось однозначно зробив ставку на «шиповки», хтось вирішив знайти якийсь баланс (як Отт Тянак з Крісом Міком, які взяли по три «шиповки» і м’які шини), а хтось розраховує на максимальну кількість безсніжного асфальту (Себастьян Льоб з Елфіном Евансом і Теему Суніненом взули чотири м’які покришки і прихопили дві шиповані «запаски»). Але тільки події на секції (між іншим, це три абсолютно різних спецділянки загальною довжиною 62,56 км) покажуть, хто в підсумку зумів найкращим чином прорахувати всі варіанти в цій «рулетці Монте-Карло»… А неприємності все одно підстережуть кого завгодно і в будь-який момент – питання лише в тому, кому саме вони дістануться.

Відразу ж після старту розгорілася битва між двома головними (в даний момент) претендентами на перемогу – Себастьян Ож’є відіграв дві секунди у Тьєррі Ньовілля і скоротив своє відставання лише до 1,4 секунди! Так що битва цієї пари тільки набирає обертів – якщо тільки хтось із лідерів раптом не здійснить на наступному допі якесь невелике диво, на кшталт стрімкого відриву на десять-п’ятнадцять секунд … Одночасно з усім цим прокинувся Ярі-Матті Латвала, який поділив з Ож’є перемогу на спецділянці, завдяки чому вже націлився на четверте місце – від Андреаса Міккельсена його відділяють лише пара секунд. Не надто порадували своїх вболівальників Отт Тянак з Себастьяном Льобом – естонець хоч і тримається третім, але його відставання вже досягло півхвилини, а ельзасець взагалі відкотився з четвертого на сьоме місце. Але в декого були і набагато більш серйозні проблеми – зійшов Понтус Тідеманд (це вже, до речі, друга втрата в складі M-Sport Ford WRT), Есапекка Лаппі «зловив» камінь під колесо і пошкодив підвіску (головне, щоб він зміг продовжувати гонку)… У підсумку, в Топ-10 вже прорвався лідер WRC-2 – француз Йоанн Бонато на напівзаводському Citroen C3 R5.

Становище після СД6
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 1:09.02,5
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +1,4
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +28,2
4. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.01,8
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.03,6
6. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +1.25,2
7. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.26,2
8. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +1.51,3
9. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +2.56,4
10. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 R5) +4.42,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen, Toyota

25-01-2019 8231
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца