Rally Sweden, СД6: партнери-супротивники

«Норвезьке» турне триває – з самого ранку учасники лише епізодично вибираються на територію Швеції (або на дорожніх секціях, або на транскордонному допі Röjden, або під час візиту на сервіс). Зараз всіх чекав повторний проїзд найдовшоъ спецділянки всієї гонки – Svullrya (24,88 км). Вранці саме на цьому допі сталося різке перегрупування сил – Отт Тянак і Ярі-Матті Латвала (обидва з Toyota) почали дуже швидко втрачати темп і відкотилися з лідируючих позицій, зате на перші ролі негайно викотилися Hyundai Motorsport на чолі з Тьєррі Ньовіллем і Андреасом Міккельсеном плюс Citroen Racing з Мадсом Остбергом. І що буде чекати всіх під час повторного проїзду? Адже на старті денної секції ініціативу спробували перехопити інші екіпажі – Хейдена Паддона (Hyundai), Крейга Бріна (Citroen), Есапеккі Лаппі (Toyota)…

Коли на Svullrya почали фінішувати перші екіпажі, залишилося тільки визнати – Себастьян Ож’є сьогодні безнадійно програє гонку і навряд чи зможе сьогодні пробитися в Топ-10 без «допомоги» суперників. На жаль, картина найсумніша – в боротьбі за десяте місце француз програє Крісу Міку вже 35 секунд! Це вже не просто якась епізодична осічка, а повноцінний провал, який триває весь день… Вся надія, що завтра-післязавтра чемпіону вдасться трохи виправити ситуацію і спробувати вийти на восьме-дев’яте місце. А ось подіум – це з області фантастики. Тому доводиться остаточно переключити увагу на інших великих гравців, які вважаються зараз головними претендентами на перемогу або подіум. Плюс ще й Кріс Мік пожвавився – ольстерець хоч і залишається на десятій позиції, але вже почав активно тиснути на Отта Тянака з Ярі-Матті Латвалою.

Тільки-тільки встигли на попередній спецділянці порадіти тому, що Есапекка Лаппі (Toyota GAZOO Racing) пробився до трійки лідерів, причому вклинився між Тьєррі Ньовіллем і Андреасом Міккельсеном, як негайно прийшов протверезний «ляпас». Фін втратив понад півхвилини і відразу «спікірував» з другого місця кудись в середину Топ-10 – внаслідок цього, всі екіпажі Toyota виявилися на чималій відстані від подіуму… Зате інші не підкачали і подарували глядачам перспективу відразу двох битв всередині команди – за першу позицію зчепилися лідери Hyundai Motorsport Тьєррі Ньовілль і Андреас Міккельсен (бельгієць випереджає норвежця рівно на секунду), а на третє місце накинулася пара Citroen Racing, Мадс Остберг і Крейг Брін, який виграв доп (зараз між ними лише 0,6 с). А тут ще й Хейден Паддон підтягується в пошуках шляху на подіум…

Становище після СД6
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 59.38,1
2. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai20 Coupe WRC) +1,0
3. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +7,0
4. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +7,6
5. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +10,8
6. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +21,6
7. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +34,3
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +46,2
9. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +57,2
10. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +1.04,6
11. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +1.39,6
12. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +2.12,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Citroen

16-02-2018 12975
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца