Rally Italia Sardegna, СД12: «танці з бубном»

Найсуворіша частина сьогоднішнього маршруту – це пара двох довгих спецділянок, Monti di Alà (28,21 км) і Monte Lerno (28,03 км), які розділені лише коротенькою «перемичкою» довжиною менше двох кілометрів. За великим рахунком, це просто якийсь гігантський доп довжиною близько шести десятків кілометрів, тільки з невеликим «перепочинком» на півдорозі. Взагалі-то, місцевість, розташована між озерами Лаго Лерна і Лаго Когінас – справжнє «золоте дно» для організаторів сардинського ралі! На тутешніх гравійних доріжках їм вдається реалізувати практично будь-яку конфігурацію спецділянки та без особливих проблем змінювати її щороку – якщо ретельно перетрусити архіви, то можна побачити будь-які варіанти тутешніх допів, довжиною від 15 км до 60 км! Звичайно, за таке задоволення зазвичай доводиться платити, але відстань в 120-125 км від бази Rally Italia Sardegna в Альгеро – це насправді невелика ціна за таку різноманітну та універсальну трасу!

Як не дивно, в центрі уваги знову опинився Себастьян Ожьє – француз продовжував демонстративно міняти свою стартову позицію, для чого організував собі ще 19 хвилин запізнення на контрольний пункт. У підсумку, чемпіон світу сьогодні протягом години встиг двічі переміститися в стартовому ордері – спочатку з першого місця на третє, потім взагалі на дев’яте, тобто опинився між Оттом Тянаком та Теему Суніненом! Цікаво, яку мету він переслідував таким явним демаршем? Показати команді Hyundai Motorsport, яка недавно в Португалії таким ж чином «переставляла» на старті Себастьяна Льоба з Даніелем Сордо, що в цю гру можуть грати двоє? Втім, демонстрація швидко завершилася – за кілька хвилин після старту на СД11 Ож’є зупинився на узбіччі з пошкодженою задньою підвіскою і витратив майже півгодини на її ремонт… Але ось що цікаво – коли Тьєррі Ньовілль після «демонстрації» Ож’є опинився на четвертій стартовій позиції замість п’ятої, його швидкість помітно погіршилася! Принаймні, бельгієць програв п’ять секунд Ярі-Матті Латвалі, який відкривав трасу…

Ці нестандартні «маневри» Себастьяна Ожёє на якийсь час відвернули увагу від подій в групі лідерів, хоча саме там відбулася головна подія сьогоднішньої ранкової секції – Отт Тянак виграв три спецділянки поспіль, нарешті подолав опір Даніеля Сордо і очолив гонку! Таким чином, зі швидкістю у естонця все гаразд – зараз найголовніше не впіймати в другій половині дня неприємності на зразок тих, які були вчора у одноклубника Ярі-Матті Латвали… Тим часом інший герой п’ятниці, фін Теему Сунінен виручив в «одиночне плавання», тобто помітно відстав від двох головних лідерів італійського ралі, але при цьому добре «відсунув» двох інших претендентів на подіум, Елфіна Еванса і Андреаса Мікельсен (валлієць з норвежцем постійно змінюють один одного на четвертому місці, після кожного допу). А ще залишається визнати, що тривала перерва (майже два роки) у виступах не пішла на користь Юхо Хяннінену – четвертий номер Toyota Gazoo Racing явно не встигає за іншими заводськими екіпажами, став програвати суперникам на техніці R5 і вже «викотився» з Топ-10.

Становище після СД12
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:20.39,9
2. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +6,4
3. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +27,1
4. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +55,0
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +57,6
6. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +1.08,4
7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.00,3
8. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +2.20,4
9. Рованперя/Халтунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +5.06,2
10. Лубе/Ланде (F, Skoda Fabia R5) +5.17,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Twitter, M-Sport

15-06-2019 9820
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца