Rally Islas Canarias, СД8: майже затишшя

Друга п’ятнична секція затягнулася майже на п’ять годин – на відміну від ранкової, яку учасники набагато швидше «відстріляли», десь за неповні три години. Як це часто практикується на багатьох різних змаганнях (особливо полюбляють це на етапах чемпіонату світу), організатори до трьох базових спецділянок вирішили «пристикувати» ще два проїзди дуже короткого міні-допа (1,44 км) на вулицях міста з дуже довгою назвою Лас-Пальмас-де-Гран-Канарія. Всупереч усім очікуванням, повторний проїзд трьох основних п’ятничних СД не приніс майже ніяких помітних подій і раптових інцидентів – Олексій Лук’янюк методично виграв ще три допи поспіль, за ним майже в такому ж темпі тягнеться Микола Грязін (відставання понад двадцять секунд). А ось в районі третього місця «температура» битви поступово, але помітно підвищується… Хосе Антоніо Суарес поки ще йде третім, але змушений все частіше озиратися назад, де за його спиною починає збиратися ціла «анти-іспанська коаліція» – з Фабіаном Краймом, П’єром-Луї Лубе, Лораном Пельє, Бруно Магальяйншем.

В цілому, конфігурацію міської спецділянки в Лас-Пальмас-де-Гран-Канарія можна було назвати близькою до класичної – стартова пряма, розворот навколо великої клумби на круговому перехресті, проїзд під мостом і «закручений» шлях до самого фінішу. Але все ж є одна суттєва деталь, яка може здатися багатьом дуже навіть незвичною – рельєф з солідним перепадом висот, коли екіпаж на першій половині дистанції «метеляється» на висотах 35-50 м над рівнем моря, а потім починається звивистий підйом до фінішного створу, який перебуває на позначці в 113 м. Майже вісімдесят метрів перепаду висот на вуличному допі довжиною 1,44 км – це дійсно справляє потужне враження! А що ще, власне, було цікавого на фініші сьогоднішнього дня? Олексій Лук’янюк успішно завершив п’ятницю на позиції лідера, Микола Грязін і Орхан Авджіоглу обмінялися кращими часами на Las Palmas de Gran Canaria, Лоран Пельє якось швидко сповз на сьому позицію… Але найбільш ефектними стали проїзди Фабіана Крайма – молодий німець з Skoda Auto Deutschland не просто двічі поспіль став другим на вуличній трасі, але ще й раптово випхав з третього місця Хосе Антоніо Суареса!

Становище після СД8 (залік ERC)
1. Лук’янюк/Арнаутов (RUS, Ford Fiesta R5) 1:03.46,2
2. Грязін/Федоров (RUS, Skoda Fabia R5) +21,3
3. Крайм/Хрістіан (D, Skoda Fabia R5) +51,2
4. Суарес/Каррера (E, Hyundai i20 R5) +54,1
5. Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 R5) +1.04,3
6. Магальяйнш Б./Магальяйнш Х. (P, Skoda Fabia R5) +1.09,2
7. Пельє/Комб (F, Peugeot 208 T16) +1.10,5
8. Херціг/Ференц (H, Skoda Fabia R5) +1.17,5
9. Гжиб/Врубель (PL, Skoda Fabia R5) +1.18,8
10. Арес/Пінтор (E, Hyundai i20 R5) +1.21,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC, Ліна Арнаутова

04-05-2018 15983
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца