Rally Australia, СД19: Ньовілль починає ризикувати

На 15 кілометрах першого допа неділі Террі Ньовілль, що фінішував третім, не дивлячись на свою стартову позицію, «привіз» Себастьяну Ожье більше п’яти секунд. Але, з огляду на величезну перевагу француза в загальному заліку, ці п’ять секунд поки особливої ролі не грають. А ось те, що Тьєррі відіграв майже 9 з 30 секунд відставання від Еванса – куди важливіше! Якщо така різниця в темпі бельгійця і валлійця збережеться і на наступних спецділянках, то вже до кінця першого кола дня Ньовілль може в абсолютному заліку обійти Елфына і впритул наблизитися до Ожьє. Але навіть якщо Тьєррі вийде на сьому позицію, а потім виграє PowerStage за умови, що Ожьє там очок взагалі не набере, це не дозволить йому обійти француза у загальному заліку першості – суперники лише зрівняються за очками. При цьому в справу піде підрахунок перемог і других-третіх місць, а тут перевага на боці Ожьє.

На тлі цієї битви перемога на допі Ярі-Матті Латвали, що намагається відірватися від Паддона і наздогнати Тянака, виглядає, звичайно, куди не так вражаюче. Не особливо впливає на загальний розвиток справ і другий результат на допі Андреаса Міккельсена.

Після відмінних результатів пари екіпажів Citroen в п’ятницю 8-9 місця Остберга і Бріна виглядають зовсім сумно. На щастя для Бріна, свою позицію навіть при такому темпі він не втратить, оскільки Альберто Еллєр, що йде за ним, відстає більше, ніж на сім хвилин. Ну а Остберга від втрати 4 місця поки рятує лише той факт, що переслідуючий його Лаппі на ранковому допі був ще повільнішим. Боротьба між двома цими екіпажами напевно продовжиться, бок між ними – лише шість з половиною секунд.

Не можна не згадати і про Отта Тянака – естонець показав четвертий результат, але головне, що на фініші допу він поскаржився на втрату потужності. На щастя, потім двигун став працювати нормально, але хто знає, до чого може призвести ця проблема надалі. Поки результатом цієї неприємності стало майже дворазове скорочення переваги над Ярі-Матті Латвалою.

Турнірне становище після СД19
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2: 17.39,4
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +12,6
3. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +30,9
4. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +56,8
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.03,3
6. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +1.49,8
7. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +2.13,3
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.35,0
9. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +3.05,9
10. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +6.28,1

17-11-2018 8589
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца