Ів Маттон: довгостроковий план

Нещодавно ми писали про те, що однією з головних цілей розвитку чемпіонату світу з ралі Ів Маттон, директор FIA з ралі, бачить збільшення стартуючих на кожному етапі екіпажів, що мають підтримку виробників, до двадцяти. Саме це є його завданням на наступні п’ять років і саме для цього категорія WRC 2 спочатку була розділена на WRC 2 і WRC 2 Pro, а потім – на WRC 2 і WRC 3. При цьому Маттон підкреслює, що мова йде не про 20 автомобілів категорії WRC, а про двадцять екіпажів, що мають підтримку виробника.

Ів Маттон: «Ми хочемо, щоб в середньому їх було 20. Раніше така кількість заводських екіпажів була вкрай незвичайною, але саме це є нашою метою на найближчі п’ять років. Безумовно, ми мріємо про те, щоб на старті було 20 автомобілів категорії WRC, але ми поступово впроваджуємо інструменти, які уможливлять досягнення цієї мети. Я розумію, що 5 років – це багато, але такого результату можна досягти лише в довгостроковій перспективі. І важливу роль в цьому мають зіграти зміни, внесені у WRC 2 і WRC 3».

В черговий раз Маттон звернув увагу і на проблему зникнення з категорії WRC приватних екіпажів – першість протягом досить короткого періоду залишили Мартін Прокоп, Язід Аль-Раджі, Валерій Горбань, Юрій Протасов, Жан-Мішель Раукс і інші.

Ів Маттон: «Ми знаємо, що деякі виробники зацікавлені в продажу своїх автомобілів. І ми знаємо, що деякі з них проявляють велику гнучкість в пошуку приватних пілотів, які могли б керувати цими автомобілями. Ми говоримо про автомобілі покоління, яке з’явилось у 2017 році, але не в останніх модифікаціях. Ми працюємо над цим, я вважаю, є сенс запустити кілька таких машин.
Поки рано робити висновки про кількість автомобілів, які ми побачимо в сезоні 2020 року, але я не думаю, що на старті буде менше техніки WRC, ніж в 2019 році».

 

13-01-2020 4456
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца