«Дакар»-2020, авто/SSV, день 9: знову нульовий відлік!

Здається, сьогодні найбільш спокійні події були хіба що в заліку мотоциклів – майже у всіх інших категоріях тривала грандіозна «рубка», причому як за перемогу на спецділянці, так і за вищі місця в загальному заліку. Що і продемонстрував сьогоднішній етап в автомобільному заліку… Француз Матьє Серрадорі, який вчора за кермом багі Century C6 сенсаційно показав найкращий час, зараз сповна скуштував досить-таки сумнівного «задоволення» стартувати першим на спецділянці – він почав втрачати темп з перших кілометрів дистанції й продовжував в подібному дусі до самого фінішу. У підсумку, Матьє програв переможцю майже півгодини та втратив ще одну позицію – пропустив вперед нідерландця Бернхардае тен Брінк (Toyota Gazoo Racing) і тепер перебуває на восьмому місці в загальному заліку… Після цього можна було нарешті переключитися на події у вищій лізі – в першу чергу на битву «Великої трійки» (Карлос Сайнс, Нассер Аль-Аттія, Стефан Петерансель). Тим більш, ця компанія грандів (на їх рахунку 18 виграних «Дакарів»!) сьогодні влаштувала справжній трилер!

Майже ніхто не сумнівався, що завдяки старту з віддалених місць (9-го, 11-го та 15-го) всі три фаворити ралі-рейду влаштують суперникам невеликий розгром. В принципі, приблизно так і вийшло – понад сто кілометрів тріо Петерансель-Аль-Аттія-Сайнс мчало на повній швидкості, причому всі троє трималися в мінімальному інтервалі, десь 15-30 секунд. І в цей момент несподівано стався подвійний «збій» у Карлоса Сайнса – пробите колесо та пара непростих навігаційних загадок пригальмували «Матадора» на п’ять-шість хвилин. Таку фору він відіграти вже не встиг і завершив етап п’ятим… Зате Стефан Петерансель і Нассер Аль-Аттія запекло рубалися між собою до самого фінішу допа – француз випередив катарця всього лише на чверть хвилини! Але найцікавіша картина склалася в загальному заліку – адже Сайнс продовжує лідирувати, однак його відрив від Аль-Аттіі скоротився до 24 секунд! Та й Петерансель теж опинився зовсім поруч – лише в шести половиною хвилинах… Сьогоднішній темп Нассера Аль-Аттіі на СД (до речі, одному з найшвидших на «Дакарі»-2020) мимоволі змусив згадати всі недавні страждання тойотівців про брак швидкості в порівнянні з багі Mini…

Окремою темою стало постійне протистояння двох господарів траси, Язіда Аль-Раджі та Ясіра Сейдана, які представляють два абсолютно різних табори – тобто марки Toyota і Mini. Попри те, що на даний момент їх поділяють майже дві години, їх поєдинок від цього не стає менш принципов… Якщо Язід радує прихильників своєю стабільністю, на всіх етапах завжди фінішував в Топ-10 і зараз займає четверту позицію в загальному заліку, то Ясір Сейдан сьогодні вже другий раз зумів пробитися в Топ-3 на етапі (Язід поки що на нинішньому «Дакарі» тричі зупинявся на четвертому місці). Цікаво, що у Toyota Gazoo Racing сьогодні вийшов насправді дуже результативний день – мало того, що Нассер Аль-Аттія впритул наблизився до Карлоса Сайнса й перевів боротьбу за перемогу майже на «нульовий відлік», так ще і Фернандо Алонсо в п’ятий раз поспіль доїхав на етапі в Топ-10, завдяки чому сьогодні зумів піднятися на десяту позицію в загальному заліку! У підсумку, всі чотири заводських екіпажі Toyota плюс Язід Аль-Раджі з Overdrive Racing разом розташувалися в Топ-10.

Вчора в заліку SSV/UТV після фінішу відбулися деякі зміни – переможець етапу Мітчелл Гатрі на Overdrive OT3 отримав півсотні годин штрафу, після чого найкращий час було записано на рахунок бразильця Рейналду Варела (Can-Am Maverick X3). Але представників Red Bull Off-Road Team USA цей «сюрприз» анітрохи не збентежив – сьогодні обидва американських юніори, Блейд Хілдебранд та Мітчелл Гатрі (їм ж зараз нема чого втрачати, бо після сходів вони продовжують виступ у рамках Dakar Experience), влаштували потужну битву за перемогу на етапі й принесли новим прототипам Overdrive OT3 дубль! Схоже, якщо Overdrive Racing сможе підвищити надійність своїх малих багі ОТ3, то вже за рік вони можуть стати насправді грізною силою в своїй категорії… Сьогоднішній етап став «американським днем», бо на третій позиції фінішував Кейсі Кьюррі, який продовжує лідирувати в загальному заліку і вже майже на 24 хвилини відірвався від Франсіско Лопеса.

Автомобілі, день 9 (Вади-Аль-Давасір – Хараз, СД 410 км)
1. Петерансель/Фіуза (F/P, Mini JCW Buggy) 3:08.31
2. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) +0.15
3. Сейдан/Кузьміч (SA/RUS, Mini JCW Rally) +4.48
4. Пшигоньскі/Готтшальк (PL/D, Mini JCW Rally) +6.23
5. Сайнс/Крус (E, Mini JCW Buggy) +6.31
6. Аль-Раджі/Жільцов (SA/RUS, Toyota Hilux) +8.22
7. Тен Брінке/Колсул (NL/B, Toyoya Hilux) +8.30
8. Де Вільєрс/Аро (ZA/E, Toyota Hilux) +11.16
9. Алонсо/Кома (E, Toyota Hilux) +13.03
10. Терранова/Грауе (RA, Mini JCW Rally) +13.10

Автомобілі, становище після дев’яти етапів
1. Сайнс/Крус (E, Mini JCW Buggy) 35:11.54
2. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) +0.24
3. Петерансель/Фіуза (F/P, Mini JCW Buggy) +6.38
4. Аль-Раджі/Жільцов (SA/RUS, Toyota Hilux) +34.16
5. Терранова/Грауе (RA, Mini JCW Rally) +49.41
6. Де Вільєрс/Аро (ZA/E, Toyota Hilux) +57.59
7. Тен Брінке/Колсул (NL/B, Toyoya Hilux) +1:08.59
8. Серрадорі/Люркуен (F/B, Century CR6) +1:24.20
9. Сейдан/Кузьміч (SA/RUS, Mini JCW Rally) +2:35.35
10. Алонсо/Кома (E, Toyota Hilux) +3:21.16

SSV/UTV, день 9 (Вади-Аль-Давасір – Хараз, СД 410 км)
1. Хілдебранд/Казале (USA/N, Overdrive OT3) 4:00.42
2. Гатрі/Флоене (USA/N, Overdrive OT3) +0.58
3. Кьюррі/Беррімен (USA, Can-Am Maverick X3) +3.30

SSV/UTV, становище після дев’яти етапів
1. Кьюррі/Беррімен (USA, Can-Am Maverick X3) 43:51.49
2. Лопес/Латрак (RCH, Can-Am Maverick X3) +23.37
3. Карякін/Власюк (RUS, Can-Am Maverick X3) +41.26

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото X-raid, motortrendondemand.com, Red Bull Content Pool

14-01-2020 19414
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца