Сюрпризи Ford Fiesta Rally3

Минулого тижня M-Sport нарешті провів офіційну презентацію ралійного автомобіля нового класу Rally3 – передбачається, що техніка цієї категорії повинна остаточно замінити традиційний Production, а також стати попереднім щаблем перед переходом до Rally2/R5 (тобто це відносно недорогий повний привід початкового рівня). Однак не обійшлося без досить кумедних непорозумінь – до недавнього часу майже всі були впевнені, що Rally3 є фактично тим же Rally4, тільки у повнопривідній версії. Влітку, коли стало відомо про перші тести прототипу Ford Fiesta Rally3, всі оцінки технічних характеристик виходили з того припущення, що автомобіль матиме той же самий трициліндровий турбомотор об’ємом 1,0 л (потужність десь 215 к.с.), що й Rally4. Однак зараз стало відомо, що Ford Fiesta Rally3 отримав трициліндровий  1.5 L EcoBoost Dragon 200 PS з турбіною (215 к.с. і 400 Нм) – тобто машина за своїми параметрами виявилася набагато дальшою від передньопривідного Ford Fiesta Rally4. Скоріш за все, більшість компонентів Rally3 і Rally4 уніфіковані, але все одно це вже різні автомобілі.

Поки концепція Rally3 викликає чимало запитань, відповіді на які ми отримаємо в наступному році, коли Ford Fiesta Rally3 отримає омологацію. Зараз відомі лише основні технічні характеристики цієї машини та її ціна, яка становитиме 100 тисяч євро. Дорого? Однак приблизно стільки ж коштує автомобіль класу N4 топового рівня підготовки, на якому можна претендувати на призові місця в ERC2… Чи виявиться Rally3 швидшим за Production – за такої різниці в потужності, 215 к.с. і 280 к.с.? Цілком можливо, з огляду на зовсім інший рівень підготовки техніки та наявність секвентальної КПП. Тим більше в останні роки навіть монопривід R2/Rally4 все частіше б’є набагато більш потужні N-групові Mitsubishi та Subaru. Головне, щоб у FIA вже зараз подбали про створення відповідної «ніші» для Rally3 – як мінімум, допустили до заліку ERC2 (разом зі Production, R4, RGT). До речі, відносно невисока потужність 1,5-літрового мотора (в порівнянні зі R4 і R5/Rally2) може стати одним з плюсів Rally3 – можна припустити, що менший рівень форсування двигуна (з 200 к.с. у серійної версії до 215 к.с. для ралі) може помітно підвищити його ресурс, а це вже певне зниження експлуатаційних витрат…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото M-Sport

17-11-2020 3740
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца