Чеський раунд вже поставив крапку в боротьбі за чемпіонський титул – навіть прикра аварія на СД10 в неділю не завадила новозеландському екіпажу Хайдена Паддона та Джона Кеннарда достроково виграти чемпіонат Європи. Все ж стабільність і результативність на попередніх етапах (у шести стартах перемога, чотири других і одне третє місця) стали вирішальними – тепер Паддон і Кеннард стали першим в історії екіпажем поза меж Європи, які здобули вищий титул в ERC. Тобто представники азійсько-тихоокеанського регіону нарешті «помстилися» за численні тріумфи європейців у FIA Asia-Pacific Rally Chamionship (екіпажі з Європи здобули тут аж дев’ять чемпіонських титулів в абсолюті). Але тепер, коли новозеландці вже добили залишки інтриги в битві за титул, прийшов час на питання – кого з ключових гравців абсолютного заліку чекати на фінальному раунді в Угорщині, який відбудеться аж за півтора місяця (Rally Hungary заплановане на 6-8 жовтня)?
Скоріш за все, Хайдена Паддона в Угорщині не побачимо – він вже виконав головне завдання (став чемпіоном Європи), тому фінальний раунд жодного значення для нього вже не має. Крім того, Паддон може спокійно готуватися до двох фінальних раундів чемпіонату Нової Зеландії, які заплановані 22-23 вересня (Daybreaker Rally) і 14-15 жовтня (Rally Bay of Plenty) – без чергових виснажливих перельотів у паузі між цими ралі. Скоріш за все, на трасах Rally Hungary з’являться Мартіньш Сескс (латвієць може остаточно гарантувати собі титул віце-чемпіона Європи), Мадс Естберг і Ефрен Льярена (норвежець з іспанцем зараз воюють за «бронзу» за підсумками сезону й навіть мають теоретичний шанс відібрати друге місце в Сескса). І не варто забувати про таку важливу деталь факт, що підготовкою Citroen C3 Rally2 для Естберга займається угорська команда Tagai Racing Technology – тобто «домашній» раунд вони точно не пропустять. Майже напевно стартують в Угорщині австрієць Сімон Вагнер, чех Філіп Мареш (для них мінімум клопотів з логістикою) та француз Матьє Франческі – це тріо може влаштувати фінальну битву за місце в Топ-5 за підсумками всього сезону.
У заліку ERC3 не лишилося навіть натяку на інтригу – Джон Армстронг здобув титул ще в липні, якраз перед етапом у Римі. Плюс поляк Якуб Матулька на 99% гарантував собі «срібло». У загальній моноприводній категорії ERC4 теж є беззаперечний лідер – італієць Роберто Дапра перед фіналом випереджає на 24 очки румуна Норберта Майора. Тільки повний провал в Угорщині (фініш поза межами Топ-10 плюс перемога Майора) може завадити Дапрі здобути титул моноприводного чемпіона Європи. А от у молодіжній категорії цілком можемо отримати ефектний трилер у фіналі – бо Ола Норе навіть після пропущеного раунду в Чехії (норвежець мав клопоти з бюджетом) все одно залишається одним з головних претендентів на титул в ERC Junior. Зараз трійця лідерів виглядає наступним чином – Майор (106), Дапра (102), Норе (94). Але потрібно враховувати, що за підсумками сезону в залік ERC Junior йдуть п’ять кращих результатів з шести – тобто Норе за будь-яких обставин втрачає 0 очок (пропущена Чехія), а от у Дапри та Майора «підвішені» 13 і 19 очок відповідно. Якщо всі троє зможуть стартувати на Rally Hungary – можемо отримати молодіжний суперфінал!
Invalid API Key