Silk Way Rally: друга спроба

Це змагання потрапило до календаря Кубка світу з ралі-рейдів ще минулогороку, але тоді всю серію довелося повністю скасувати через пандемію коронавіруса – тільки зараз Silk Way Rally нарешті відбудеться у статусі раунду світової серії. Трохи здивував дуже щільний графік, коли протягом місяця повинні пройти два таких повноцінних змагання, як п’ятиденне Rally Kazakhstan (9-13 червня на березі Каспійського моря) і Silk Way Rally зі десятьма гоночними днями (2-11 липня, у східній частині Росії та Монголії). Для багатьох такий розклад став жорстким випробуванням – після фінішу в казахському Актау залишається трохи більш як два тижні, щоб привести гоночну техніку до ладу (при тому, що технічні бази низки команд знаходяться в Європі) та переїхати більш ніж за дві тисячі кілометрів до Омська на старт Silk Way Rally… Потішив склад учасників у мотоциклістів. Як і в Казахстані, з’являться п’ять заводських команд – КТМ (Сем Сандерленд, Маттіас Валькнер), Yamaha (Росс Бранч, Ендрю Шорт, Адрієн ван Беверен), Husqvarna (Лусіано Бенавідес, Скайлер Хауз), Hero (Франко Каймі, Себастьян Бюлер, Жуакін Віларінью), GasGas (Деніел Сандерс).

У міжнародному заліку автомобілів і SSV/UTV, де назбиралося чотири десятки учасників, картина все ж є набагато скромнішою. Беззаперечний фаворит серії Нассер Аль-Аттія зараз готується до Олімпійських ігор у Токіо, тому відклав усі свої автоспортивні програми на осінь. Плюс чимало команд, серед них X-raid Team, теж вирішили взяти певну паузу та зосередитися на інших змаганнях – наприклад, на Кубку світу з бах. Тому перелік головних фаворитів на Silk Way Rally зовсім невеликий – Язід Аль-Раджі (Toyota Hilux Overdrive), Володимир Васільєв (Mini All4 Racing) і Денис Кротов (Mini JCW Rally), з якими спробують поборотися також Жером Пеліше (Buggy MD Optimus) і Герлен Шішері (той після тривалої перерви повернувся в ралі-рейди, стартує на багі Century CR6, на якому в Казахстані виступав Матьє Серрадорі). Зате в заліку SSV/UTV навіть без фаворита, Red Bull Off-Road Junior Team, буде спекотно – тут налічується понад два з половиною десятки учасників на техніці T3 та T4, на чолі зі швидким американцем Остіном Джонсом!

Повинно бути цікаво в категорії Open, де з’являться два гранди вантажного заліку – KAMAZ-master (виставить відразу сім бойових машин, серед яких можна побачити новий прототип KAMAZ-435091) і MAZ-SPORTauto (три білоруських екіпажі на капотних MAZ 6440RR). Якщо хтось і може спробувати чинити опір цій армаді, то хіба що нідерландська команда Mammoet Rallysport зі двома екіпажами – добре відомого ветерана Мартена ван ден Брінка на Renault C460 та його сина, 19-річного Мітчела ван ден Брінка на Volvo FMX. У цій категорії можна відзначити ще одне знайоме ім’я – нідерландця Паскала де Бара, якого досить незвично було побачити за кермом швидкої технічки DAF замість бойового Renault K520… Програма Silk Way Rally цього року налічує десять днів і понад 2800 км спецділянок (три допи на території Росії, потім сім у Монголії, яка забезпечить понад 85% бойової дистанції) – тобто десь в два рази більше, ніж більшість традиційних етапів Кубка світу з ралі-рейдів (їх маршрут зазвичай містить чотири-п’ять, максимум шість великих допів загальною довжиною приблизно від 1000 км до 1400-1500 км).

Свіжі новини та коментарі з Silk Way Rally на Telegram-каналах
https://t.me/crosscountryrallynews
https://t.me/crosscountryrally

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото KTM, Overdrive Racing, Monster Energy Can-Am

30-06-2021 14872
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца