Ралі «Трембіта»: розподіл титулів

Так вже склалося, що прикарпатське Ралі «Трембіта» стало ключовим етапом чемпіонату України 2020 року, причому з будь-якої точки зору. По-перше, успішне проведення цього змагання гарантувало, що національний чемпіонат нарешті буде вважатися таким, що відбувся – адже в цьому випадку він вже налічує мінімум чотири раунди (відповідно до загального регламенту ЧУ-2020). По-друге, на трасі під Снятином могли достроково й остаточно визначитися володарі вищих титулів в абсолюті та в більшій частині дивізіонів (тобто 4WD Open, 2WD Open, 2WD, командний залік). На відміну від минулого року, організатори Ралі «Трембіта» обмежилися двома СД – відомим «Голден Харвест» для прологу (довжиною 5,00 км, два проїзди) та великою спецділянкою «Княже/Джурів» (майже 25 км, «зібрана» з фрагментів двох торішніх СД, заплановані по два проїзди в обидві сторони). В сумі це дало 109,32 км бойової дистанції. На старті з’явилися 21 екіпаж – все ж досить велика перерва між етапами (три тижні) дозволила багатьом учасникам привести до ладу техніку після «марафону» в серпні-вересні (тоді протягом п’яти тижнів пройшли чотири раунди чемпіонату України та «Кубку Лиманів»).

Майже зі самого старту події на трасах проходили за вже звичним сценарієм – в ралі впевнено лідирував українсько-естонський екіпаж Валерія Горбаня і Сергія Ларенса на Mini JCW WRC, в національному заліку не було рівних Олександру Салюку… Але фінал змагання вийшов несподіваним – перед останнім допом на Mini JCW WRC виявили пошкодження масляної помпи, після чого команда прийняла рішення про схід… Таким чином, сьома поспіль перемога екіпажу Eurolamp WRT на українських трасах так і не відбулася. У підсумку, на вищу сходинку подіуму піднявся екіпаж Олександра Салюка і Володимира Равінського, який в цьому році ще жодного разу не зазнав поразки в заліку чемпіонату України… Найбільшу інтригу ж подарувала шалена битва за друге місце на Ралі «Трембіта», коли Денис Лохман раптом зловив 10 секунд штрафу за фальстарт на пролозі (під час другого заїзду), після чого наполегливо і дуже успішно переслідував Антона Корзуна – перед фінальним допом у них була однаковий час! На фініші Лохман все ж досяг своєї мети – випередив Корзуна на 5,2 секунди, завдяки чому стрімко вийшов на друге місце як в Ралі «Трембіта», так і в усьому чемпіонаті.

За півтора тижня, 17-18 жовтня, запланований фінальний раунд – Ралі «Столиця». Але вже за підсумками Ралі «Трембіта» можна назвати чемпіонів майже у всіх категоріях. Олександр Салюк майже не зустрів опору в абсолюті та 4WD Open – тепер його чотири перемоги поспіль гарантують найвищий титул хоч при чотирьох, хоч при п’яти, хоч при шести етапах в ЧУ. У «великому» монопривідному дивізіоні 2WD Open (автомобілі з об’ємом двигуна до 3500 куб.см) акуратний і стабільний Геннадій Єфімов переграв Сергія Рудьковського – дві перемоги та два других місця принесли йому достроковий титул. Те ж саме відбулося в «малому» моноприводі (дивізіон 2WD, техніка з об’ємом двигуна до 1630 куб.см) – Максим Євдокимов відігрався за прикру невдачу на попередньому етапі (після фінішу Ралі «Галіція» він був знятий рішенням суддів за сторонню допомогу), здобув третю в цьому році перемогу і став недосяжним для своїх однокласників. Таким чином, на фінальній «Столиці» центральною подією має стати битва за другі місця в абсолюті та 4WD Open (Денис Лохман проти Антона Корзуна), а також у 2WD, де на два «вільних» місця на подіумі претендують Юлія Гриценко, Валерій Терещенко та Вадим Ільясов. Плюс в командному заліку ще не всі питання остаточно вирішені…

Ралі «Трембіта» (Топ-10)
1. Салюк/Равінський (UA, Mitsubishi Lancer Evo X) 55.26,3
2. Лохман/Зінов’єв (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) +1.50,4
3. Корзун/Кононов (UA, Mitsubishi Lancer Evo VII) +1.55,6
4. Шаповалов/Шумаков (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) +5.15,2
5. Бакай/Сокур (UA, Mitsubishi Lancer Evo X) +5.33,1
6. Копилець/Борщенко (UA, Subaru Impreza WRX STI) +9.13,5
7. Рудьковський/Ніколаєв (UA, BMW 323i) +9.25,9
8. Єфімов/Щербаков (UA, Honda Civic Type-R EP3) +11.09,6
9. Касім/Бішко (UA, Honda Civic Type-R EP3) +13.45,5
10. Захаров/Юр’єв (UA, Honda Civic Type-R EP3) +14.34,2

Чемпіонат України, абсолют (після чотирьох етапів)
1. Салюк – 238
2. Лохман – 140
3. Корзун – 136
4. Потійко – 74
5. Єфімов – 61
6. Шаповалов – 56
7. Бакай – 50
8. Копилець – 41
9. Рудьковський – 37
10. Хоміцький – 35

Чемпіонат України, 4WD Open (після чотирьох етапів)
1. Салюк – 238
2. Лохман – 140
3. Корзун – 136

Чемпіонат України, 2WD Open (після чотирьох етапів)
1. Єфімов – 214
2. Рудьковський – 147
3. Касім – 86

Чемпіонат України, 2WD (після чотирьох етапів)
1. Євдокимов – 184
2. Терещенко – 118
3. Гриценко – 115

Чемпіонат України, команди (після чотирьох етапів)
1. Evdokymov Racing Team – 280
2. Odessa_Rally Team – 210
3. DENSO X-Team – 160
4. Eurolamp WRT – 128
5. MOST – 121

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Євген Хитрук

06-10-2020 45909
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца