«Дакар»-2019, вантажівки, день 3: проблеми і подвиги

На виступ вантажівок, які стартували пізніше за всіх, багато хто чекав з деяким побоюванням –якщо вже такі події выдбувалися у мотоциклістів і автомобілістів, то як почуватимуться екіпажі на величезній і важкій техніці? Особливо коли з відкритого простору доводиться «пірнати» в якісь яри, ущелини або пересохлі русла річок – якщо десь застрягне як слід, раптом доведеться вибиратися всліпу заднім ходом або просто гарячково шукати способи якось вибратися з яру вгору по схилу? Якщо вже Хоан Барреда не зміг на своєму мотоциклі видряпатися з такої кепської пастки, то як почуватиме себе пілот за кермом багатотонної машини ?! Частково ці побоювання справдилися, коли в одному місці застрягли Олексій Вішневський (MAZ 5309RR) і Айрат Мардеев (KAMAZ 43509), які влаштували класичний варіант невдалого «тетрісу». Поки не приїхав Олександр Василевський на МАЗі і не «висмикнув» камазівця, у Вішневського не було жодної можливості вибратися з такого підступного «затику». Можна ще порадіти тому, що ніхто не перекинувся і не заблокував шлях…

Камазівці свою партію на третьому етапі відіграли бездоганно – проблеми були тільки у Мардєєва, зате три інших екіпажі зробили хет-трик на етапі (найкращий час був у Андрія Каргінова), завдяки чому захопили два перших і четверте місця в загальному заліку. Поки що єдиним, кому вдається хоч якось боротися з KAMAZ-master, залишається Федеріко Вільягра – аргентинець на Iveco Powerstar нового покоління вперто чіпляється за третю позицію в гонці. Але його в будь-якому випадку чекає вкрай непросте випробування – адже Федеріко доведеться майже самому одному боротися проти трьох суперників. Колеги з Team de Rooy, Тон ван Генугтен і Герард де Рой, помітно відстали – вже більш ніж на годину… Особливо прикро було Герарду – спочатку він застряг на дюні, при спробі вибратися пошкодив рульове керування, змушений був чекати на свого колегу, Мауріка ван ден Хьовела. Отже, півтори години втрачено – бо довелося в польових умовах знімати рульове керування з машини ван ден Хьовела і встановлювати її на Iveco де Роя! Вкрай невдало склався день і для Сергія Вязовіча – напередодні був «дах», зараз через проблеми з трансмісією втрачено ще чотири години…

Вантажівки, день 3 (Сан-Хуан де Маркона – Арекипа, СД 331 км)
1. Каргінов/Мокєєв/Леонов (RUS, KAMAZ 43509) 4:26.49
2. Сотніков/Мустафін/Нікітін (RUS, KAMAZ 43509) +4.30
3. Ніколаєв/Яковлєв/Рибаков (RUS, KAMAZ 43509) +5.06
2. Вільягра/Жакопіні/Торласкі (RA, Iveco Powerstar) +11.55
5. Мацік-мл./Томашек/Каланка (CZ/CZ/SK, LIAZ 111.154) +17.25
6. Ван Кастерен/Ван ден Босх/Ван Хоф (NL, Renault K520) +40.55

Вантажівки, становище після трьох етапів
1. Ніколаєв/Яковлєв/Рибаков (RUS, KAMAZ 43509) 9:28.51
3. Сотніков/Мустафін/Нікітін (RUS, KAMAZ 43509) +8.25
2. Вільягра/Жакопіні/Торласкі (RA, Iveco Powerstar) +14.12
4. Каргінов/Мокєєв/Леонов (RUS, KAMAZ 43509) +18.22
5. Мацік-мл./Томашек/Каланка (CZ/CZ/SK, LIAZ 111.154) +40.43
6. Ван Генугтен/Віллемсен/Дер Кіндерен (NL/B/NL, Iveco Powerstar) +1:25.14

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Somos Dakar, viajesycarreras.com

10-01-2019 1252
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца