Wales Rally GB, СД8: доп-перепочинок

Ще рік тому здавалося трохи дивним, що організатори додали до маршруту валлійського раунду WRC коротку спецділянку Slate Mountain (довжиною всього лиш 1,63 км), яка був прокладений в кар’єрі-каменоломні – такий СД не надто вписувався в загальну картину Wales Rally GB. Але зараз британці спромоглися ще більше здивувати – якщо в минулому році «гранітні» заїзди завершували секцію, після чого учасників чекав шлях на сервіс, то сьогодні цю міні-спецділянку буквально «встромили» в саму середину петлі (між допами Penmachno та Dyfnant). В принципі, подібний крок можна вважати виправданим – треба ж було якось пожвавити довгий (майже дев’ять десятків кілометрів) шлях між двома повноціннмми спецділянками. Після інциденту Ярі-Матті Латвали, через яку довелося зупинити попередній доп, Slate Mountain виявився навіть корисним – можна було якось звести до мінімуму нові клопоти з регрупінгу та формуванням каналу, «зупиненого» цією аварією.

Графік дня, звичайно, через ці події помітно зсунувся вправо, в результаті чого Slate Mountain стартував пізніше запланованого на 21 хвилину. Зате у спортивних суддів з’явилося якийсь запас часу для вирішення головного з поточних питань – визначити, за яким саме принципом нарахувати екіпажам призначений час на зупиненому допі, та швидко затвердити такі результати. З чим вони впоралися дуже швидко – ще не встиг перший десяток екіпажів стартувати на кар’єрній міні-спецділянці, як вже пішли уточнені онлайн-результати. На такій короткій дистанції важко було розраховувати, що комусь вдасться суттєво покращити свої позиції, але багато хто з екіпажів все ж в тій чи іншій мірі вирішили свої поточні завдання – Кріс Мік досі продовжує лідирувати на Wales Rally GB, Себастьян Ож’є скоротив відставання від ольстерця до мізерних 1,5 секунди, Тьєррі Ньовілль разом з Андреасом Міккельсеном зробили переможний дубль на допі… А до фінішу дня залишилося ще дві пристойні спецділянки загальною довжиною 29,62 км – «місце» для нових пригод ще є!

Становище після СД8
1. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) 57.38,0
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +1,5
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,2
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +6,9
5. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +17,6
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +19,7
7. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +29,1
8. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +47,5
9. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 evo) +1.31,7
10. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta R5 Mk2) +2.01,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota

04-10-2019 5575
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца