Велика компанія у WRC-2?

Два роки тому дивізіон WRC-2 розділили на дві різні категорії (спочатку WRC-2 Pro та WRC-2, потім їх перейменували на WRC-2 і WRC-3) з чіткою метою – відокремити заводські команди від «приватників». Нещодавно заводські екіпажі вельми наочно продемонстрували свою повну перевагу, коли два роки поспіль у WRC-2 забирали всі місця на подіумі за підсумками сезону – спочатку Skoda Motorsport і M-Sport Ford WRT у 2017 році розіграли між собою нагороди (Понтус Тідеманд приніс млада-болеславцям «золото», Ерік Камійї та Теему Сунінен забезпечили «срібло» і «бронзу» M-Sport), а у 2018 році шкодовці взагалі «виштовхали» всіх з подіуму (Ян Копецкі, Понтус Тідеманд, Калле Рованперя). В якийсь момент здавалося, що «заводський» залік (WRC-2 Pro, WRC-2) дуже швидко припинить своє існування просто через те, що заводським командам скоро просто набридне «буцкатися» між собою в маленькому чемпіонаті з чотирьох-п’яти екіпажів… Але зараз ситуація, схоже, помітно змінилася – на місце заводських команд приходять напівзаводські проекти на кшталт французької PH Sport (за підтримки Citroen Racing) або німецько-турецької Toksport WRT (партнер Skoda).

У підсумку сезон 2020 року в WRC-2 виявився набагато цікавішим, ніж попередній – Skoda Motorsport вішла геть, за титул до самого фінішу воювали Мадс Остберг (PH Sport) і Понтус Тідеманд (Toksport WRT). А зараз вже позначилися контури майбутнього сезону в WRC-2 – здається, кількість учасників помітно збільшиться… Принаймні, що вже відомо сьогодні? У Toksport WRT повністю оновили свій склад – тепер кольори команди захищатимуть норвежець Андреас Міккельсен і болівієць Марко Буласія (віце-чемпіон WRC-3 2020 року). Схоже, що цей тандем виявиться сильнішим за попередню пару Тідеманд-Брюнільдсен… Заводська Hyundai Motorsport N зробить ставку на норвежця Оле Хрістіана Вейбю та шведа Олівера Сольберга. У M-Sport Ford WRT теж планують виступи в WRC-2, але поки ще не визначилися ні з програмою, ні зі складом (можливо, знову буде виступати француз Адрієн Фурмо). Почали підтягуватися й інші приватні команди – наприклад, SRT з Миколою Грязіним, який недавно вже пересів за кермо VW Polo GTI R5. Не виключено, що черговий сезон у WRC-2 проведе чинний чемпіон Мадс Остберг – час «просувати» новий автомобіль Citroen C3 Rally2.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Bogdan Barabas, Vladislav Maschl

20-12-2020 26645
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца