Rallye de Monte-Carlo, СД1: штурм новобранців

Організатори цього року трохи перекроїли маршрут Rallye Automobile de Monte-Carlo, але загальний принцип зберегли – програму змагань вчергове відкриває нічна секція в четвер, яка складається з двох СД, Malijai – Puimichel (17,47 км) та Bayons – Bréziers (25,49 км). І якщо друга спецділянка з цього переліку досить добре знайома багатьом екіпажам (вона анітрохи не змінилася від того часу, коли входила до маршруту ралі 2017 та 2018 років), то Malijai – Puimichel дійсно став справжньою новинкою для всіх без винятку учасників. Все ж востаннє раз на трасах під Маліже Rallye Automobile de Monte-Carlo востаннє з’являлося ще в середині 90-х років минулого сторіччя! Конфігурацію спецділянки можна назвати помірно «монтекарлівською», тобто з достатньою кількістю поворотів, але без численних перепадів по висоті – є тільки затяжний підйом довжиною в сім кілометрів, коли екіпажі досить плавно підіймаються на три з половиною сотні метрів (з позначки 450 м над рівнем моря до 800 м). Головне, що це старт повноцінної нічної секції – о 21 годині вже насправді темно…

Як завжди, одностайності у виборі покришок не було – хтось вибрав комбінацію з чотирьох надм’яких шин і двох «шиповок» (Рованперя, Кацута), хтось ризикнув і поставив на «4 надм’які+2 м’які» (Ож’є, Ньовілль, Льоб ) або «3 надм’які+3 м’які» (Тянак). Були й ті, хто вирішив запастися шинами на всі випадки життя, тобто взяли все три можливих типи (Еванс, Лаппі, Сунінен, Грінсміт)… Перші ж результати з траси дали досить цікаву картину – найбільш успішно стартували в Монте-Карло саме новобранці команд! Відразу чотири з них фінішували на спецділянці в Топ-5 – найкращий час показав Себастьян Ож’є (Toyota Gazoo Racing), менш ніж на дві секунди від нього відстали Отт Тянак (Hyundai Motorsport) і Елфін Еванс (також з Toyota Gazoo Racing). Довершив цю картину ще один тойотівець, дебютант вищої ліги Калле Рованперя, який примудрився стати п’ятим! У підсумку, кращим з «командних старожилів» став Тьєррі Ньовілль (Hyundai Motorsport) – п’ятий час. Невдало стартували екіпажі M-Sport – Теему Сунінен та Есапекка Лаппі втратили близько 20 секунд…

Становище після СД1
1. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) 9.53,4
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,8
3. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +1,9
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +6,4
5. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +10,2
6. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +10,9
7. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +17,1
8. Лаппі/Ферм (FIN, Ford Fiesta WRC) +21,6
9. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +27,2
10. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +33,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota

23-01-2020 7968
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца