Можна скільки завгодно говорити про те, що не буває якихось «щасливих» або «нещасливих» чисел, але все одно мало хто не насторожиться при появі числа 13… Традиції традиціями, але в автоспорті все одно не так вже й не багато бажаючих взяти собі в якості стартового номера «чортову дюжину», а в абсолютній більшості гоночних серій (в тому числі і в WRC) стартовий номер 13 взагалі не передбачений. Навіть найвпертіший скептик і насмішник над забобонами все одно буде підсвідомо чекати якихось несподіванок від цих цифр – наприклад, на тринадцятій спецділянці. Якщо все обійшлося, можна сказати – мовляв, це ж всього лише кумедне марновірство. Якщо ж посипалися неприємності, ще й у великій кількості, негайно вискакує думка «А чого ви хотіли? Це ж чортова дюжина!» І не треба шукати логіку у всьому цьому хаосі думок.
Особливо сильно підігрівав зацікавлення глядачів той факт, що СД Hagfors (23,40 км) був найдовшим у сьогоднішній програмі – на такій дистанції траса здатна підкинути кому завгодно чимало усіляких сюрпризів і неприємностей. І подальші новини негайно підтвердили мінімум дві тези. По-перше, на довгому допі може статися багато чого. По-друге, «чортова дюжина» часом дійсно здатна як слід «наламати дров» під час гонки. Правда, перше повідомлення з траси на великий сюрприз не тягнуло – десь розвернуло Елфіна Еванса (Ford Fiesta WRC)… Таке може статися з ким завгодно. Але те, що відбувалося далі, відразу змусило згадати про порядковий номер цієї спецділянки. Кріс Мік добре приклався до сніжного бар’єра, пошкодив свою машину і втратив майже шість хвилин. Попутно ольстерец встиг зіпсувати гонку Отту Тянаку – естонець наздогнав Кріса, при обгоні отримав від нього ненавмисного «копняка», вилетів в замет і втратив майже дві хвилини!
Після такого багато хто з чималими побоюваннями став чекати появи лідерів гонки – раптом гонка від душі «докладе» комусь з Топ-5? І похмурі передчуття не надто обдурили – дуже швидко прилетіло повідомлення, що Крейг Брін зачепив замет, Citroen C3 WRC отримав пошкодження кузова в районі лівого заднього колеса… Така новина напевно змусила підскочити всіх уболівальників «Подвійного шеврона» – невже Крейг повторить долю свого одноклубника Міка? На щастя, обійшлося – Брін навіть показав третій час на допі (програв тільки Ньовіллю з Міккельсеном) і зберіг друге місце в гонці. А ось для Кріса Міка гонка на цьому завершилася – ольстерець на дорожній секції змушений був припинити свій подальший виступ… Отже, Себастьян Ож’є все ж дочекався неприємностей у суперників і нарешті зміг піднятися аж до десятого місця в гонці.
Становище після СД13
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 2:10.47,4
2. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +14,0
3. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +26,8
4. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +30,3
5. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +48,0
6. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +55,7
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.45,8
8. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.00,8
9. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +3.24,6
10. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +4.01,8
11. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +4.24,6
© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen Racing, Hyundai Motorsport
Invalid API Key