Rally Sweden, молодші ліги: своя власна гра

Так уже склалося, що битва у вищій лізі з усіма її сюжетними «зигзагами» змусила багатьох глядачів майже повністю забути про те, що в чемпіонаті світу є й інші дивізіони – наприклад, в Швеції з’явилися учасники відразу трьох «молодших ліг» (WRC-2, WRC-3 і Junior WRC). І у всіх цих категоріях було на що подивитися… По-перше, Skoda Motorsport виставила «модернізований» склад – з Понтусом Тідемандом і Оле Хрістіаном Вейбю. По-друге, на шведських трасах з’явилися учасники двох заводських молодіжних програм – Toyota GAZOO Racing Rally Challenge Program (японці Хірокі Араї і Такамото Кацута на Ford Fiesta R5 за підтримки Tommi Mäkinen Racing Oy) і Hyundai Motorsport Driver Development Program (фін Ярі Хуттунен, колишній заводський пілот Opel Motorsport, минулорічний бронзовий призер Junior ERC U27).

Якщо два дні тому ніхто навіть не сумнівався в тому, що Тідеманд з Вейбю без особливих зусиль розтерзають суперників (як це вже два роки робить Skoda Motorsport в WRC-2), то зараз все спантеличено принишкли – події в заліку цього дивізіону почали розвиватися за найбільш несподіваним сценарієм… Всупереч всім очікуванням, скандинавський тандем «біло-зелених» з Млада-Болеслава не зміг перехопити ініціативу в гонці – Понтус з Оле Хрістіаном виграли тільки 6 спецділянок з 16 і поки перебувають на другому-третьому місцях. Лідером же став Такамото Кацута, який виграв половину допів і успішно відбив всі атаки Тідеманда! Чесно кажучи, до останнього часу потенціал японських юніорів не викликав особливого інтересу – аж надто повільним був прогрес Кацути і Араї, які вже більше двох років варяться в молодіжній програмі Toyota. І ось зараз такий сюрприз від Такамото! Цікаво, це початок повноцінного зльоту чи просто вдалий «спалах»?

До заліку Junior WRC теж варто було придивитися – хоча б тому, що на старт вийшли понад десяток екіпажів на Ford Fiesta R2T (подібної масовості минулого року не було). Крім того, юніори є тією самою «основою», яка дозволяє провести більш-менш повноцінний сезон в категорії WRC-3 (тобто монопривод класів R2 і R3) – як раз в цьому дивізіоні стартував український екіпаж Юрія Протасова і Павла Черепіна на Citroen DS3 R3T… Для українців гонка склалася непросто – протягом двох днів вони постійно боролися за місце на подіумі, але двічі втратили купу часу (наприклад, більше чотирьох хвилин на тому нещасливому СУ13 через проблеми з шинами і виліт з траси) і поки займають сьому позицію… В лідери ж вийшли шведи Денис Родстрьом і Еміль Бергквіст, які на рідних трасах захопили два перших місця як в WRC-3, так і в Junior WRC.

Rally Sweden, залік WRC-2 (після СД16)
1. Кацута/Салмінен (J/FIN, Ford Fiesta R5) 2:31.09,4
2. Тідеманд/Андерссон Й. (S, Skoda Fabia R5) +12,2
3. Вейбю/Скьярмоен (N, Skoda Fabia R5) +20,8
4. Адіельссон/Юханссон (S, Skoda Fabia R5) +1.34,9
5. Туохіно/Хямяляйнен (FIN, Skoda Fabia R5) +1.58,3
6. Хуттунен/Ліннакето (FIN, Hyundai i20 R5) +5.04,6

Rally Sweden, залік WRC-3 (після СД16)
1. Родстрьом/Юханссон (S, Ford Fiesta R2T) 2:43.23,4
2. Бергквіст/Флоене (S/N, Ford Fiesta R2T) +13,8
3. Таннерт/Хайгль (D, Ford Fiesta R2T) +3.51,7
…7. Протасов/Черепін (UA, Citroen DS3 R3T) +6.54,7

Rally Sweden, залік Junior WRC (після СД16)
1. Родстрьом/Юханссон (S, Ford Fiesta R2T) 2:43.23,4
2. Бергквіст/Флоене (S/N, Ford Fiesta R2T) +13,8
3. Таннерт/Хайгль (D, Ford Fiesta R2T) +3.51,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota GAZOO Racing, Skoda, Protasov/Cherepin Rally Crew

17-02-2018 27485
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца