Другий доп суботи пройшов відносно спокійно. Всі йдуть на своїх позиціях, а єдиною важливою подією став схід Стефана Лефевра, який розбив підвіску Citroen C3 R5 – черговий прикрий схід, і чергове розчарування для французької команди, яка потрапила в якусь зовсім вже тривалу чорну смугу.
Ну а Ож’є продовжує будується з Ньовіллем. Якщо на минулому допі секунду з хвостиком відіграв бельгієць, то тепер 1,8 відіграв француз. З огляду на загальне відставання Ньовілля, важко сказати, що цей пінг-понг має якесь значення. Але це ні в якому разі не означає, що гонка проходить без боротьби – просто швидкість лідерів в цій боротьбі настільки близька, що створюється якась ілюзія спокою.
Міккельсен знову показав відмінний результат, фінішувавши на допі третім, а ось Тянак на цей раз був лише сьомим, хоча і нітрохи не переживав з цього приводу.
Отт Тянак: «Не має ніякого значення … У мене немає планів, потрібно просто їхати».
Шкода, звичайно, що Отт вилетів з боротьби, адже його присутність в топ-3 здорово б прикрасила цю гонку, наступним допом в якій буде легендарний Monte Lerno з не менш легендарним трампліном Mickey Міккі Джамп. Доречі, там на нас чекає протистояння поміж Остбергом та Паддоном, яких розділяє усього лише 0,2 секунди.
Турнірне становище після СД11
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 2: 00.29,8
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +19,5
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +49,0
4. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +55,0
5. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +1.17,0
6. Паддон/Маршалл (NZ / GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.17,2
7. Брін/Мартін (IRL / GB, Citroen C3 WRC) +1.56,8
8. Копецки/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +6.09,8
9. Кьямен/Де ла Хайе (F, Hyundai i20 R5) +7.48,4
10. Прокоп/Томанек (CZ, Ford Fiesta WRC) +8.14,2
Invalid API Key