Лицемірство, виражене в календарі 2020

Публікація затвердженого календаря чемпіонату світу 2020 продемонструвала все лицемірство організаторів першості. Згадайте, які претензії висловлювалися проти гонки на Корсиці? Мала кількість уболівальників і незручна логістика. У Кенії уболівальників буде більше? А добиратися туди простіше, ніж на Корсику? Але якщо Корсика дійсно програвала європейським етапам і в плані уваги глядачів, і в плані зручності, то в особі іспанського етапу чемпіонат втратив одну з найяскравіших гонок, яку навряд чи замінить навіть Японія з чималою кількістю глядачів і їх любов’ю до ралі. Нова Зеландія? Безумовно, прекрасна гонка – класні спецділянки, неймовірний і ні на що не схожий Окленд, фантастичні пейзажі. Але є і мінуси. Приїжджати туди буде ще менша кількість глядачів, ніж приїжджала до Австралії. Спецділянки, якими б гарними вони не були, будуть залишатися, за великим рахунком, абсолютно безлюдними. А по узбіччях стоятимуть нечисленні маршали пенсійного віку, більшість з яких досить слабо розуміє, що таке ралі. Та й тих зібрати в Новій Зеландії дуже непросто.

Не менш важлива складова при цьому – маркетингова. У плюсі від нововведень залишилася лише Toyota, яка отримала довгоочікувану домашню гонку і вихід на африканський континент, де марка здавна популярна. А от інші від нововведень у вигляді втрати Іспанії та Франції навряд чи виграють. До того ж, без домашнього етапу залишився Citroen. Ринки ж Кенії і Японії нікому, крім Toyota, особливо не цікаві.

Промоутер чемпіонату пішов шляхом Формули 1 – місце в першості займають ті, хто «заносить» більше грошей, і заради цього Цисла готовий викидати з календаря навіть найкращі етапи.

28-09-2019 9159
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца