Tour de Corse, СД3: Ожьє у звичній ролі

На другому проїзді допа-гіганта, La Porta – Valle di Rostino, Ожьє знову став першим та привіз найближчому переслідувачу близько десяти секунд. Те ж саме було і вранці, з тією лише різницею, що вранці цим найближчим переслідувачем був Льоб, а тепер їм став Ньовілль. Бельгієць, який вранці програв на цій спецдільниці більше 20 секунд, на цей раз був швидше і з усіх сил намагається нав’язати боротьбу Себу: трохи більше 30 секунд після основної частини денний дистанції – це не так вже й багато. І ці зусилля приносять свої результати – в загальному заліку Нёвілль випередив Міка і вийшов на друге місце.

Т’єррі Нёвілль: «Я намагаюся, так що подивимося … Зараз я програв 10 секунд, а це значно менше, ніж вранці. І справа не в автомобілі. Справа в мені».

В голосі бельгійця явно читаються нотки роздратування, тим більше, що за результатами першого спліта, він хоч і на 0,1 секунди, але був попереду Ожье. А ось француз їде, як здається, собі на втіху, не дивлячись на те, що після першого проїзду на асфальт в деяких місцях винесли чимало грунту.

Себастьян Ожьє: «Стан дороги не таке вже й поганий. Ми їдемо в тому ж темпі, що і вранці. І атакуємо приблизно так само. У деяких місцях дорога брудна, в деяких чиста, тож ми отримуємо задоволення».

Третій час на допі показав Кріс Мік, який на самоті захищає кольори Citroen. Ньовіллю він програв лише 6,7 секунди, але цього виявилося достатньо, щоб з другого місця переміститися на третє. Як зізнався на фініші допа Кріс, їхати швидше він просто не в змозі. А хороші настройки автомобіля перекреслюються негараздами із переговорним пристроєм».

Ще однією зміною в групі лідерів став вихід Міккельсена з дев’ятого на восьме місце – норвежець випередив Латвалу. Причому як один, так і інший, не дуже задоволені поведінкою своїх автомобілів.

У WRC 2 продовжує лідирувати Копецьки, який виграв спецділянку. Але пара Бонато-Лефевр впевнено висить у нього на хвості. Механіки, схоже, вирішили ранкову проблему з гальмами на машині Лефевра і він проїхав ці пів-сотні кілометрів всього на 5,7 секунди повільніше, ніж Копецьки.

Становище після СД3
1. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 1: 11.38,7
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +33,7
3. Мік/Нейгл (GB / IRL, Citroen C3 WRC) +38,1
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +44,1
5. Еванс/Міллс (GB, Ford Fiesta WRC) +1.10,4
6. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.12,5
7. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.15,3
8. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.24,5
9. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.25,1
10. Буфф’є/Пансері (F, Ford Fiesta WRC) +1.43,6

06-04-2018 6941
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца