Тарквіні проїхався в автомобілі WRC

Кільцевій пілот Hyundai Габріелє Тарквіні, який успішно виступає в World Touring Car Cup, під час візиту Hyundai Motorsport на Сардинію вперше випробував на гравії Hyundai i20 Coupe WRC. Штурманом Габріелє під час їзди неподалік від Альгеро був бос Hyundai Motorsport Андреа Адамо. Перед тим, як посадити свого кільцевого пілота за кермо, йому запропонували проїхатися в якості пасажира Андреаса Міккельсена.

Габріелє Тарквіні: «Я був вражений спільною поїздкою з Андреасом. Це дало чудову можливість відчути, як все має відбуватись. Але коли я сів за кермо, то був дуже повільним і не відчував себе впевнено на цьому слизькому покритті. Мені доводилося бути дуже обережним, щоб і я, і Андреа уникли пригод. Я відчув, як машина прискорюється і гальмує, але до розкриття її потенціалу мені було ще дуже далеко. Найбільше мене вразила стабільність на прямих ділянках. Навіть коли машина йшла під повним газом, вона дуже легко і стабільно залишалася на траєкторії. Але звичайно, прискорення і гальмування – це щось особливе. Я навіть не міг собі уявити, що таке можливо на гравії. Найскладнішим для мене було навчитися вчасно повертати автомобіль – я постійно робив це з запізненням і не дуже добре контролював задню частину машини.

Роблячи все в асфальтовому стилі, я запізнювався з тим, щоб ставити машину боком, а в середині повороту стикався з надлишковою керованістю. Крутний момент і потужність близькі з моїм TCR, але прискорення, відчуття при перемиканні передач і стиль водіння дуже відрізняються. Схожі лише сидіння і лівреї! А що найбільше відрізняється від кільцевої машини, так це гальма.

Зазвичай я їду один, слухаючи те, що мені говорять по радіо, а тут поруч зі мною сидить хлопець. Це досить незвично. Ми на рівні ДНК концентруємося на тому, що робимо, і цей хлопець поруч з вами може бути проблемою, якщо ви до нього не звикли.

Я здивований, що Андреа не злякався, адже він знає, що я не дуже-то добре їзжу гравійним покриттям. Пізніше він сказав мені, що я був набагато повільніший за Андреаса, але при цьому їхав куди більш ризиковано, адже я не знаю ні дорогу, ні машину».

19-06-2019 4658
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца