Rallye Deutschland, СД2: перший доп дня – перший схід серед WRC

Розклад п’ятниці не давав екіпажам можливості на будь-які «пристрілки»: коло складається з двох спецділянок протяжністю приблизно по 20 кілометрів, і однієї, заключної, протяжністю дев’ять кілометрів. То ж пілотам необхідно було з самого старту їхати в повну силу, адже недостатньо високий темп на 20-кілометровій спецділянці загрожує істотною втратою часу.

Краще за всіх перший доп п’ятниці вдався Тьєррі Ньовіллю – бельгієць привіз 1,7 секунди Тянаку і цілих 3,3 – Ож’є, завдяки чому злетів з четвертої позиції в абсолюті на першу.

І Ож’є, і Тянак, звичайно ж, залишилися незадоволені таким станом речей. Француз, що скаржиться на недостатню повертаємість, розуміє, що в цьому темпі належить проїхати ще як мінімум 30 бойових кілометрів, а естонець зізнається, що поки не знайшов потрібного ритму. Цілком можливо, що на наступному допі Отт зможе завдати удару у відповідь.

Ну а першим з учасників на техниці WRC, хто зійшов, став Теєму Сунінен, на автомобілі якого відмовила гідравліка. Звичайно, особливих успіхів в цій гонці від фіна не очікували, але надто вже багато проблем сиплеться на M-Sport останнім часом.

Турнірне становище після СД1
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 13.20,8
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +0,7
3. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +3,2
4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +5,4
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +6,4
6. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +7,0
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +11,3
8. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +12,3
9. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +17,6
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +42,1

23-08-2019 4456
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца