Rallye de Monte-Carlo, СД11: повна рівність

Організаторам Rallye Automobile de Monte-Carlo останнім часом доводиться вирішувати непрості питання. З одного боку, їм необхідно якось зберегти всі фірмові риси легендарного ралі, щоб не перетворитися всього лише на один з етапів WRC. З іншого, доводиться рахуватися ще з дуже наполегливими рекомендаціями WRC Promoter GmbH, де намагаються якось «уніфікувати» й здешевити весь чемпіонат світу… У підсумку, через це цього року нам доводиться спостерігати за тим, як організатори намагаються хоч якось розтягнути скорочену дистанцію (в 2020 року бойовий кілометраж Rallye de Monte-Carlo склав лише 304,28 км) на три з половиною дні – хоча ще два роки тому в подібний графік досить легко «укладали» майже 390 км спецділянок. Наочним прикладом таких ігор з «розтягуванню» маршруту стала сьогоднішня програма – лише чотири допи загальною довжиною 75,2 км. Зовсім мізерні цифри для передостаннього дня Rallye Automobile de Monte-Carlo – адже ще зовсім недавно учасники могли отримати в суботу до 150 кілометрів бойової дистанції…

Тим часом на трасі триває великий фестиваль за участю трьох претендентів на перемогу – двох з Toyota Gazoo Racing (Себастьяна Ож’є, Елфіна Еванса) та одного з Hyundai Motorsport (Тьєррі Ньовілля). Начебто бельгієць сьогодні є найшвидшим, бо виграв вже дві спецділянки з трьох, але все ж в цілому він досі програє тойотівцям і тримається на третій позиції в абсолюті… Якщо вчора Тьєррі відставав від лідера Себастьяна Ожьє тільки на 6,4 секунди, то зараз його акуратно «відсунули» вже на відстань в 11 секунд. Але найбільш «гарячою» точкою поки залишається позиція лідера – цього разу «зміна караулу» відбулася не повністю. Ож’є відіграв у Еванса майже п’ять секунд, але цього все одно не вистачило для того, щоб стати одноосібним лідером ралі – зараз у Себастьяна і Елфіна після одинадцяти спецділянок і 220 кілометрів однаковий час! Хто ж опиниться на першій позиції за підсумками суботи? Себастьян Ож’є? Елфін Еванс? Чи раптом Тьєррі Ньовілль в останній момент все ж зможе здійснити стрімку атаку та випередити обидва екіпажі Toyota одночасно?

Становище після СД11
1. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) 2:16.18,5
2. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +0,0
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +11,0
4. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.07,9
5. Лаппі/Ферм (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.31,5
6. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +3.14,1
7. Камійї/Бюресі (F, Citroen C3 R5) +10.07,9
8. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +10.08,5
9. Кьямен/Роше (F, Citroen C3 R5) +11.20,1
10. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +11.25,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota

25-01-2020 8124
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца