Rally Sweden, СД5: вінегрет з Hyundai, Toyota і Citroen

Таких першокласних зимових умов на шведському етапі чемпіонату світу не було вже давно – всі встигли якось звикнути до того, що учасників в лютому чекають або нескінченні відлиги (що зазвичай призводить до інтенсивної робота організаторів по скасуванню/скороченню спецділянок), або відносно невелика кількість снігу (хоча рік тому глядачі і учасники встигли порадіти добрій зимовій гонці). Але саме зараз все ж йде справжнє зимове ралі – з усіма можливими різновидами снігового покриття (жорсткий утрамбований сніг, щільний сніжно-крижаний пласт, часто зустрічався м’який сніговий шар, в якому часом заривалися шиповані шини)… Перед другим проїздом сьогоднішньої секції умови на трасі повинні були змінитися – все ж з ранку по допам встигли «проїхатися» шість десятків автомобілів, повністю перемішавши всі оптимальні траєкторії.

Найбільше збентежив відверто невдалий виступ Себастьяна Ож’є. Чемпіон світу начисто програв ранкову секцію – француз взагалі опинився за межами Топ-10 і від очкової зони його відділяють цілий десяток секунд. Невже справа тільки в незручній першій стартової позиції? В M-Sport Ford WRT намагалися якось виправити ситуацію, замінивши коробку передач на Ford Fiesta WRC француза, але особливого успіху цей крок не приніс – якщо вранці на СУ Hof-Finnskog Себастьян програв переможцю лише 12,5 секунд, то зараз повторний проїзд цього допа приніс йому майже півхвилини програшу! Елфін Еванс теж не радує своїми «досягненнями». Поки що головною і єдиною надією команди Малкольма Уілсона залишається фін Теему Сунінен, який поступово видряпався вже на сьоме місце. Чи вдасться піднятися вище і спробувати дотягнутися до подіуму?

Найуспішнішою поки залишається команда Hyundai Motorsport – як мінімум тому, що всі її екіпажі ввійшли в шістку лідерів (Тьєррі Ньовілль з Андреасом Міккельсеном міцно тримаються за місця в Топ-3, Хейден Паддон набирає хід, вже виграв спецділянку і вийшов на шосту позицію) . У Toyota GAZOO Racing все дуже неоднозначно – якщо Отт Тянак з Ярі-Матті Латвалу (друга і третя стартові позиції) постійно втрачають темп і сповзають в кінець Топ-10, то Есапекка Лаппі пробився вже на друге місце! Не менш цікава картина в Citroen Racing – офіційний лідер команди Кріс Мік йде лише десятим, зате Крейг Брін і «джокер» Мадс Остберг весь час тримаються в групі лідерів і претендують на подіум. А сьогоднішній день ще не фінішував…

Становище після СД5
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 46.16,7
2. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +2,1
3. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai20 Coupe WRC) +2,2
4. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +6,3
5. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +11,7
6. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +12,0
7. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +22,7
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +28,6
9. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +33,7
10. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +51,6
11. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +1.08,2
12. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +1.42,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Citroen

16-02-2018 13360
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца