Лідерство Сунінена за підсумками п’ятниці виглядало, звичайно, прекрасно. І чемпіонат від цього тільки вигравав, бо перемога молодого фіна стала б плюсом для першості. Але прийшла субота, і Отт Тянак вже на першому допі вирвався вперед. Хоча перемога на спецділянці залишилась за Латвалою, перше місце Ярі-Матті вже ні на що не впливало – відставання після вчорашнього сходу не дає йому надій на фініш «в очках». Ну а друге місце Тянака в поєднанні з четвертим місцем Сунінена, який програв йому 3,8 секунди, вивело естонця в лідери гонки.
Теєму Сунінен: «На по-справжньому швидких секціях я був обережним і втрачав на цьому час. Схоже, що для демонстрації кращих результатів нам доведеться йти на межі. Але зараз мені потрібно за будь-яку ціну уникнути помилок».
Завдання перед Суніненом стоїть дійсно складне: з одного боку, лідерство зовсім близько – треба лише в декількох місцях проїхати трохи ближче до небезпечної межі, з іншого боку – команді потрібен фініш, заради якого необхідно тримати себе в руках.
З інших змін в топ-10 варто відзначити обмін позиціями між Льобом та Міком. Якщо вчора Льоб був шостим, а Мік восьмим, то з ранку Себ сповільнився. Причому, француз не приховує, що справа в надто повільній стенограмі. А ось Тьєррі Ньовілль як був сьомим, так і залишився на цій позиції, між Міком і Льобом. Правда, бельгієць поступається британцю всього 0,2 секунди, тож на наступному допі у нього є шанс піднятися на одну позицію.
Становище після СД9
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1: 22.35,6
2. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1,8
3. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +21,9
4. Еванс/Мартін (FIN, Ford Fiesta WRC) +33,2
5. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +47,3
6. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +55,2
7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +55,4
8. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +58,4
9. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +1.45,4
10. Вейбю/Андерссон Ю. (N/S, VW Polo GTI R5) +3.09,4
Invalid API Key