Rally Serras de Fafe, СД8: трилер на виживання

Варто зазначити, що повернення ралійного чемпіонату Європи на континент (після недавнього візиту на Азорські островипосеред Атлантики) дозволило помітно збільшити кількість учасників у міжнародному заліку – адже на старті Rally Serras de Fafe e Felgueiras у заліку ERC з’явилися 38 екіпажів (проти 29 на Azores Rallye два тижні тому). В основному, це сталося завдяки тому, що долучилися чимало учасників зі національного чемпіонату Португалії (перш за все це Армінду Араужу, Бруно Магальяйнш, Рікарду Теодозіу)… Потрібно визнати, це дуже серйозний сигнал для організаторів ще одного острівного етапу ERC – фінального Rally Islas Canarias, який запланований на 18-20 листопада. У канарців існує певний ризик отримати стрімке скорочення кількості учасників на фініші сезону – особливо якщо більшість турнірних питань ERC будуть вирішені вже на жовтневих раундах, Rally Serras de Fafe e Felgueiras і Rally Hungary. Однак повернемося до поточних подій на трасах в околицях Фафі, які сьогодні з ранку запропонували чимало неприємностей учасникам – від дощів і туману до жорсткого покриття допів, що миттєво забезпечило чимало проколів і пошкоджень підвісок…

На перших же ранкових допах майже всі учасники почали дружно скаржитися на екстремальні умови – дощ, туман (деякі екіпажі зіткнулися з проблемою запотівання лобового скла), величезна кількість бруду, в якому ховалося чимало каменів… Перший проїзд секції впевнено виграв Даніель Сордо (Hyundai i20 R5), який десь на півхвилини випередив Андреаса Міккельсена – правда, іспанцю чимало допоміг прокол норвежця на СД4. Нелегким виявився старт ралі для Олексія Лукьянюка, який стрімко програв понад двадцять секунд на двох перших допах – тільки на фініші секції йому вдалося якось стабілізувати свій темп і вийти на третю позицію. Напевно, чи не найбільшим сюрпризом дня став впевнений виступ Сімоне Темпестіні – румун італійського походження пробився в Топ-3, після чого лиш прокол відсунув його на четверте місце за підсумками ранкової секції. Давно не бачили такого впевненого виступу Темпести на міжнародних ралі… Ти часом дісталося ще двом претендентам на подіум за підсумками сезону – поляка Міколая Марчика й іспанця Ефрена Льярену проколи відкинули за межі Топ-10 (Ефрен визнав, що вкрай невпевнено відчуває себе на трасі за таких умов).

У другій половині дня майже миттєво з’ясувалося, що ранкові умови на трасі можна було вважати дуже навіть непоганими – на загальну думку, друге проходження суботніх спецділянок найбільше нагадувало перегони на виживання… Принаймні, практично на всіх допах часи стрімко погіршилися – рекордним в цьому відношенні став доп Senhora da Fé/Anjos довжиною 18,06 км, на якому час переможця погіршився на дві хвилини (тобто падіння темпу склало майже 6,5 секунд на кілометрі!). Цього разу купу неприємностей отримав Даніель Сордо – іспанець спочатку спіймав прокол (мінус півхвилини), потім його винесло на узбіччя (ще десяток секунд втраченого часу), а на фінальному допі дня остаточно зупинився… Перелік екіпажів, які вибули на цій секції, стрімко поповнювався з кожною спецділянкою – мінус Ефрен Льярена, Умберто Скандола, Іван Арес, Сімоне Кампеделлі, Сімоне Темпестіні… У підсумку з ключових гравців вціліли лише Андреас Міккельсен і Олексій Лукьянюк, які зайняли два перших місця – розрив між ними зараз становить лише 4,4 секунди! На третє місце стрімко видряпався місцевий гранд Арміндо Араужу, а до Топ-5 пройшли португалець Бруно Магальяйнш і угорець Норберт Херціг! Тепер можна лише здогадуватися, на які ще трилери варто чекати завтра зранку…

Становище після СД8
1. Міккельсен/Едмондсон (N/GB, Skoda Fabia Rally2 evo) 1:23.20,8
2. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 Rally2) +4,4
3. Араужу/Рамалью (P, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.49,2
4. Магальяйнш Б./Магальяйнш К. (Hyundai i20 N Rally2) +2.02,7
5. Херціг/Ференц (H, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.40,5
6. Цайс/Жакова (CZ, Ford Fiesta Rally2) +2.45,7
7. Соланс Н./Марті (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.05,9
8. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 Rally2) +3.19,1
9. Гуерра/Куе (MEX/E, Skoda Fabia Rally2 evo) +4.50,5
10. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +5.04,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC, Josef Petrů

02-10-2021 19837
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца