Rally Portugal, СД2. Сордо береже покришки, але продовжує лідирувати.

Друга спецділянка дня в півтора рази довша за першу, то ж і подій тут очікувалося більше. Так і сталося. По-перше, Дані Сордо фінішував третім і продовжує лідирувати, що вже само по собі є сюрпризом. Так, Тянак виграв доп і скоротив відставання від іспанця до 0,5 секунди, але Дані при цьому зізнається, що береже покришки і міг би їхати набагато швидше. То ж на третьому допі кола буде жорстока боротьба за лідерство.

По-друге, Тьєррі Ньовілль заглох на одному з перехресть і втратив кілька секунд, щоб знову завести двигун. Через цю прикрість він поступився однією позицією. Проблема, звичайно, невелика, але ця помилка, чесно кажучи, насторожує, адже допом раніше бельгієць казав, що їде з запасом.

Непогано проїхав цю спецділянку Себастьян Льоб, який піднявся з одинадцятого на дев’яте місце. А ось головним героєм тут став Кріс Мік, в автомобілі якого відмовив інтерком.
Кріс Мік: «За всю спецділянку я не почув жодної позиції стенограми. На щастя, Себ (Себ Маршалл – штурман) досить непогано вказував повороти руками, тому все пройшло відносно непогано».

І дійсно, Мік показав прекрасний для його ситуації п’ятий результат, лише двома десятими поступившись Ож’є, який фінішував четвертим. Більш того, завдяки поганим результатам Сунінена і Еванса Кріс ще й піднявся на дві позиції в абсолюті! Можна тільки уявити собі здивування екіпажу, який проїхав весь доп (причому 18-кілометровий!) без інтеркому і дізнався, що з шостої позиції вдалося піднятися на четверту.

Турнірне становище після СД2
1. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) 21.30,3
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +0,5
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +2,1
4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +8,7
5. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +9,5
6. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +11,0
7. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +15,5
8. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +17,1
9. Льоб/Елена (F / MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +21,9
10. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +22,4

31-05-2019 4056
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца