Rally Italia Sardegna, СД5: Ож’є поза грою…

Здавалося б, після того, як позаду залишилися три великі спецділянки і півсотні кілометрів насправді важкої дистанції, фінальний доп секції (10,99-кілометровий Monte Baranta) цілком міг пройти максимально спокійно – без жодних чергових потрясінь та пригод… Правда, все ж треба було враховувати непросту ситуацію, в якій опинився Себастьян Ож’є – адже француз не просто втрачав силу-силенну часу на першій стартовій позиції, але і встиг «щасливо» провалитися в самий кінець Топ-10. І сьогоднішній стан речей (Отт Тянак прорвався на третє місце і вже націлюється на перемогу, Тьєррі Ньовілль шостий і прагне відіграти хоча б одну-дві позиції до кінця дня, Себастьян Ож’є дуже міцно застряг на дев’ятому місці) однозначно грає проти чинного чемпіона світу – не забуваймо, що перед Сардинією француз лідирував з мізерним відривом в два очки (142 проти 140 у естонця). Так що вибір варіантів дій у нього був насправді зовсім невеликий – або без зайвого ризику якось добиратися до фінішу п’ятниці і чекати на проблеми у суперників, або якось скоротити свої втрати часу…

Але ні того, ні іншого варіанту Себастьян так і не встиг як слід випробувати – на фінальній спецділянці секції він не проїхав навіть кілометра. Спробував пройти поворот «впритул» до узбіччя, зловив величезний камінь (мало не в половину машини розміром) під колесо, підвіска не витримала … Кілька хвилин судомних спроб якось усунути пошкодження підвіски, після чого все ж довелося приймати невеселе рішення – оформити сход (і разом з ним 35 хвилин «баласту» з Rally2). Так що шанси француза зберегти лідерство в чемпіонаті миттєво впали до нуля – поки в гонці ситуація така, що Ож’є цілком може покинути Сардинію вже на третій позиції в загальному заліку першості… Тим часом на трасі події йшли своїм чином – Теему Сунінен після інциденту на Сд4 перестарався з обережністю, надто знизив свою швидкість і втратив ще три позиції. Трохи здивував усіх Есапекка Лаппі (Citroen Racing), який несподівано «відзначив» сход свого одноклубника Ож’є кращим часом на спецділянці! Тим часом в загальному заліку гонки тойотовці акуратно прибрали до своїх рук два перших місця – лідером залишається Ярі-Матті Латвала, а Отт Тянак вже готовий найскоріше відсунути свого колегу. У складі Hyundai Motorsport найкращим поки залишається Дані Сордо, який вже вийшов на третю позицію.

Становище після СД5
1. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) 49.38,6
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +2,8
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +3,5
4. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +5,9
5. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +7,7
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +14,1
7. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +16,7
8. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +19,1
9. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +43,0
10. Хяннінен/Туомінен (FIN, Toyota Yaris WRC) +48,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC

14-06-2019 9435
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца