Rally de Portugal, шейкдаун: розминка Toyota

Вже кілька років поспіль у маршруті Vodafone Rally de Portugal перебуває одна практично незмінна деталь – спецділянка для шейкдауну Paredes (раніше мала назву Baltar), чия довжина (4,60-4,61 км) і конфігурація не змінювалися вже з 2015 року. Коли більшість заводських екіпажів знають цю трасу практично напам’ять, то за підсумками заїздів на ній часом можна отримати якесь попереднє уявлення про поточне співвідношення сил… Крім того, завжди можна переглянути результати минулих років і оцінити швидкість учасників (з поправкою на погодні умови та стан траси). Сьогодні за підсумками шейкдауну вже з’явилися деякі цікаві подробиці… Наприклад, у порівнянні з рекордом допа Paredes, який був встановлений ще у 2019 році (тоді Тьєррі Ньовілль проїхав 4,6 км за 3.02,1, або із середньою швидкістю 90,94 км/год), всі екіпажі помітно зменшили швидкість – найкращий результат сьогоднішнього дня (Елфін Еванс, 3.05,9, середня швидкість 89,08 км/год) майже на чотири секунди поступається показникам дворічної давності. Скоріш за все, це наслідки недавнього дощу…

Найцікавіше, що шейкдаун минув під знаком помітної переваги Toyota Gazoo Racing WRT – адже все чотири екіпажі японсько-фінської команди на чолі з Елфіном Евансом дружно пробилися в Топ-5. Тільки Отту Тянаку на Hyundai i20 Coupe WRC (друге місце) вдалося якось вклинитися в цю червоно-біло-чорну компанію… Зумів здивувати Гас Грінсміт на Ford Fiesta WRC, який показав шостий результат і випередив Тьєррі Ньовілля з Даніелем Сордо. В цілому, можна вже зараз припустити, як будуть розвиватися події завтра зі самого ранку – поки лідери чемпіонату Себастьян Ож’є та Тьєррі Ньовілль старутватимуть першими і розчищатимуть трасу, за їх спинами розгорнеться битва за лідерство за участю мінімум трьох претендентів (Ефіна Еванса, Калле Ровенпері, Отта Тянака). Можливо, долучиться Сордо – якщо він швидко знайде спільну мову зі своїм новим штурманом Борхою Росадою. Плюс є ще непередбачуваний Такамото Кацута, чий прогрес в останніх стартах помітний неозброєним поглядом. У WRC-2 і WRC-3 однозначно буде «спекотно», але поки там виділяються два найшвидших екіпажі – фінів Есапекки Лаппі (VW Polo GTI R5) і Теему Сунінена (Ford Fiesta Rally2)…

Vodafone Rally de Portugal, шейкдаун (Топ-15)
1. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) 3.05,9
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,2
3. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +0,3
4. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +0,8
5. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +0,9
6. Грінсміт/Паттерсон (GB/IRL, Ford Fiesta WRC) +1,2
7. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,5
8. Сордо/Росада (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,7
9. Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,4
10. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta WRC) +2,5
11. Лаппі/Ферм (FIN, VW Polo GTI R5) +8,1
12. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta Rally2) +8,5
13. Теодозіу/Тейшейра (P, Skoda Fabia Rally2 evo) +9,8
14. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 Rally2) +10,2
15. Камійї/Бюресі (F, Citroen C3 Rally2) +10,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC.com, Twitter (@EsapekkaLappi)

20-05-2021 18827
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца