Rally de Portugal, СД7: довгий шлях до сервіса

Фінал сьогоднішнього дня був довгим і виснажливим для віх учасників ралі – перерва між шостою і сьомою спецділянками становила майже чотири години. І майже весь цей час учасники витратили на те, щоб подолати близько двохсот кілометрів від Коїмбри (якраз неподалік від цього міста були прокладені три спецділянки п’ятничної секції) до Лозади, де була запланована паралельна гонка довжиною 3,36 км, яка нарешті закривала програму першого дня Rally de Portugal. А після шоу для глядачів на екіпажі чекав ще один марш-кидок – десь на 40 км до Матозіньюші, де заплановані візит на сервіс і допровадження ралійної техніки до закритого парку. Графік в п’ятницю був дуже серйозний – адже екіпажі стартували о 8.30 ранку з Коїмбри, майже весь день кружляли під цим містом, перебралися в Лозаду… І тільки після цього о 20.10 нарешті дсталися до сервісу.

Організатори добре попрацювали, щоб розбити учасників на пари і визначити порядок старту – найпершими на трасу вирушили одноклубники Даніель Сордо та Себастьян Льоб, потім були кинуті добою відразу чотири пари екіпажів на R5 (Рованперя/Пєньонжек, Копецкі/Гуерра, Кацута/Вейбю, Грязін/Еллер)… А далі майже всі учасники на техніці WRC стартували відповідно їх поточній позиції в гонці – цей елітний міні-канал замикав тойотівський дует Тянак-Латвала. Водночас з’ясувалося, що Есапеккі Лаппі все ж компенсували той час, який фін втратив на СД5 через невдалі спроби обігнати в клубах пилу аварійного Елфіна Еванса. Великих пригод на паралельній гонці вже не було, а три лідери чемпіонату вже вдруге поспіль зробили хет-трик на допі – Тьєррі Ньовілль виграв на SSS Lousada (завдяки цьому його від третього місця відділяють лише 1,4 секунди), за ним стрімко примчали Себастьян Ож’є і Отт Тянак. Тепер всіх чекає довгоочікуваний відпочинок в Матозіньюші…

Становище після СД7
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1:03.26,7
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +17,3
3. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +22,8
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +24,2
5. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +25,8
6. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.15,7
7. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +1.22,1
8. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1.23,7
9. Вейбю/Андерссон Ю. (N/S, VW Polo GTI R5) +3.45,2
10. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5 Evo) +3.49,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter (WRC, @sophia_wrc)

31-05-2019 5180
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца