Rally de Portugal, СД4: жорстка сутичка

На перший погляд, п’ятнична частина португальського етапу чемпіонату світу не здавалася надто серйозним випробуванням – сьогодні були заплановані шість традиційних спецділянок плюс коротка паралельна гонка в Лозаді, разом 94,5 км бойової дистанції. Начебто нічого такого екстремального, особливо в порівнянні з тим, що чекатиме на всіх в суботу – шість великих допів загальною довжиною 160 км. Але якщо якомога уважніше вчитатися в документ під назвою «Маршрутний лист», то можна виявити одну дуже важливу деталь – сьогодні взагалі не запланований денний сервіс! Передбачені тільки дозаправки і заміни шин… І негайно ж складається зовсім інша картина – тобто весь день без сервісу, майже сотня кілометрів спецділянок плюс 435 км дорожніх секцій… Якщо хтось зловив серйозні технічні проблеми (як Даніель Сордо з Себастьяном Льобом зараз), то варіантів у них зовсім небагато – або оформляти сход і збирати десятки хвилин «баласту» з Rally2, або своїми силами ремонтувати техніку, або шкутильгати півдня до сервісу в Матозіньюші і сподіватися на свою удачу.

Вранці на спецділянці Lousã (12,35 км) мінімум три екіпажs встигли приголомшити всіх своєю швидкістю – тобто Отт Тянак, Даніель Сордо і Теему Сунінен. Але з того моменту ситуація в гонці трохи змінилася, у всіх миттєво виникло питання – як саме будуть розвиватися події під час другого проїзду, коли десь шість десятків екіпажів встигли і почистити трасу, і «розкатати» її покриття до невідомого стану? Себастьян Ож’є, який в п’ятницю стартує першим і «змітає» всю пилюку, різко додав у швидкості і поліпшив свій ранковий результат на 15 секунд. Але Отт Тянак з Тьєррі Ньовіллем все ж виявилися трохи швидшими, причому бельгієць зумів відтіснити француза з шостої позиції – правда, його відрив склав лише 0,2 с. Дуже спритними виявилися Ярі-Матті Латвала і Теему Сунінен – тойотівець ще трохи скоротив відставання від свого одноклубника-лідера, а пілот M-Sport Ford WRT націлився на третю сходинку подіуму. Але найбільше вразили два «постраждалих» з Hyundai Motorsport, які швидко усунули проблеми в паливній системі і відразу набрали темп – Себастьян Льоб проїхав доп нарівні з Оттом Тянаком, а Даніель Сордо показав кращий час і повторив свій ранковий успіх!

Становище після СД4
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 39.34,8
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +5,4
3. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +14,3
4. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +15,5
5. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +20,3
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +26,0
6. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +26,2
7. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +42,4
9. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1.16,6
10. Вейбю/Андерссон Ю. (N/S, VW Polo GTI R5) +2.19,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota

31-05-2019 10106
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца