Rally de Portugal, СД15: день Ньовілля

Поки ми всі слідкували за цифрами в протоколах Rally de Portugal і намагалися оцінити динаміку результатів тих чи інших екіпажів, то якось випустили з уваги звіти про погоду в Португалії. І даремно, бо ситуація на маршруті почала помітно змінюватися – ще на передостанньому допі сьогоднішнього дня почали з’являтися повідомлення про дощ на окремих ділянках траси (до речі, Мадса Остберга, за його словами, розвернуло на одному з таких «підмочених» фрагментів спецділянки, коли норвежець не встиг навіть помітити раптових змін в стані покриття). А тут прибуло цікаве повідомлення, що на фініші фінального СД дня, дійсно велетенського Amarante (37,6 км) очікується сильний дощ… М’яко кажучи, «задоволення» для учасників буде чималим – проїхати секцію з майже вісьмома десятками кілометрами важкої траси, після чого на зношених до краю покришках «прилетіти» на залитий дощем фрагмент і на ходу придумувати, як втримати машину під контролем!

Фінал сьогоднішнього дня залишив якесь неоднозначне враження. З одного боку, більше ніяких драматичних подій не відбулося (ранковий епізод з «акробатикою» Кріса Міка залишився єдиною великою подією), вцілілі екіпажі без зайвих пригод завершили суботню частину ралі. З іншого, не можна сказати, що взагалі нічого не відбувалося – події були, але не надто масштабні. По-перше, відмінно відіграв сьогоднішню партію Тьєррі Ньовілль – бельгієць вмикав «форсаж» тільки в ключові моменти, але цього йому вистачило, щоб завершити суботу з відривом в 40 секунд від Елфіна Еванса. А це вже дійсно дуже серйозна заявка на перемогу і позицію лідера в чемпіонаті. По-друге, змусив понервувати своїх фанів Даніель Сордо – іспанця розвернуло за кілька кілометрів після старту на Amarante, що коштувало йому близько десяти секунд втраченого часу. Отже, Дані не тільки не зміг скоротити відставання від Еванса, а ще й дуже близько підпустив Теему Сунінена – зараз їх розділяють лише 4,7 секунди… А завтра цю пару дуелянтів чекатимуть ще півсотні кілометрів допів! Схоже, що спокійніше за всіх може відчувати себе саме лідер ралі Ньовілль – бо відрив у нього більш ніж суттєвий.

Становище після СД15
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 3:16.30,0
2. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +39,8
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +57,2
4. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.01,9
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.13,0
6. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +3.14,1
7. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +4.53,1
8. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +12.52,7
9. Пеньонжек/Мазур (PL, Skoda Fabia R5) +14.12,1
10. Лефевр/Море (F, Citroen C3 R5) +15.00,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai

19-05-2018 9966
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца