Rally Australia, СД2: одразу два лідери!

Перемога на другій спецділянці дозволила Ярі-Матті Латвалы за результатами двох допів порівнятися з Лаппі (третій час на спецділянці) – тепер в гонці лідирують одразу два екіпажі Toyota Gazoo Racing. А ось Тянак зізнається, що їде далеко не на межі, оскільки гонка тільки починається, а траєкторію доводиться чистити, навіть стартуючи третім. За естонцем на цьому допі – сьомий результат, який одразу перемістив Отта з другої позиції на п’яту. Але два інших претенденти, як і передбачалося, показали ще гірші часи: Ньовілль був на допі десятим, а Ожье – одинадцятим, причому бельгієць виграв у француза цілих чотири секунди.

Невелике диво продемонстрували обидва екіпажі Citroen Racing. Брін, після 11 результату на першому допі, цього разу показав другий час і злетів аж на п’ять позицій, а Остберг, фінішувавши на допі четвертим, пробився до трійки лідерів абсолюту. І це при тому, що йому другий доп не надто вдався.

Мадс Остберг: «Прекрасний доп, але я не зміг отримати задоволення. Не можу знайти ритм, і не знаю чому. Машина їде, Торстейн відмінно читає стенограму …. Мені просто потрібно проїхати тут ще разок».

Якщо Мадс дійсно зможе прискоритися і при цьому не втратить стабільністі, то у нього є шанс чудово нагадати про себе, як він зробив це в Фінляндії. Але, чесно кажучи, надій на це небагато.

Значно поліпшив свою позицію і Паддон, що піднявся з дев’ятого на п’яте місце. З новозеландцем пов’язаний дуже цікавий факт: справа в тому, що починаючи з 2014 року, коли Хейден дебютував в цій гонці за кермом Hyundai WRC, він постійно покращував своє місце в підсумковому протоколі. У 2014 він був шостим, в 2015 – п’ятим, в 2016 – четвертим, в 2017 – третім. Погодьтеся – система вимальовується цікава, тож за Паддоном варто спостерігати вельми пильно.

Ну а нас чекає головний доп дня, протяжністю 26,68 км. Тенденція вже вималювалася, і тепер кожному з учасників головне не зловити якусь неприємність.

Турнірне становище після СД2
1. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) 12.43,0
Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC)
3. Остберг/Еріксен (IRL / GB, Citroen C3 WRC) +2,4
4. Паддон/Маршалл (NZ, Hyundai i20 Coupe WRC) +3,1
5. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +3,4
6. Брін/Мартін (IRL / GB, Citroen C3 WRC) +3,5
7. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +3,8
8. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +5,6
9. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +5,9
10. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +7,6
11. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +12,1

16-11-2018 6120
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца