RallyRACC Catalunya, СД3: фантастичний доп, фантастичні Hyundai

La Fatarella-Vilalba – просто неймовірна спецділянка. Практично всі красиві фотографії з гравійної частини іспанської гонки зроблено саме там: знаменитий трамплін, з якого автомобілі приземляються на передній бампер, оливкова плантація з неймовірно накрученим між деревами відрізком, стара церква, шалено ходові дороги на рівнинних ділянках, бетоновані і асфальтові відрізки в містечку Ла Фатарелла і навіть досить довгий асфальтовий фрагмент спецділянки. 40 кілометрів справжнього ралійного задоволення. Єдиною людиною, якій цей доп був зовсім не в радість, був Себастьян Ож’є, що приїхав на старт, так і не вирішивши проблему з гідропідсилювачем.

Як ми і припускали, саме на цьому допі зміг піти в атаку Себастьян Льоб – настраждавшись на початку дня із жорсткими покришками, тут він нарешті-то постав у всій красі і виграв спецділянку, піднявшись в абсолютному заліку на три позиції. Відставання від Кріса Міка, що йде п’ятим – 0,7 секунди, від Еванса, що йде четвертим – одна секунда: Себу цілком під силу поборотися за подіум.

Другим на спецділянці став Дані Сордо, який поступився Льобу 2,1 секунди. При цьому іспанець за 5 кілометрів до фінішу пробив колесо і доїжджав доп досить повільно. Однак в підсумку все одно виявився на першому рядку абсолютного заліку, випередивши Тьєррі Ньовілля (на допі бельгієць показав третій результат). То ж Андреа Адамо може бути задоволений вибором пілотського складу на цю гонку – швидкість у його хлопців просто приголомшлива.

За трьома екіпажами Hyundai фінішував Елфін Еванс, що відразу злетів на три позиції, а п’ятим став Отт Тянак, тихо і спокійно «в’їхавши» на третій рядок абсолютного заліку за підсумками першого кола гонки.
А що ж Ож’є? Себ-молодший програв Себу-старшому майже три хвилини, а на фініші допа сказав: «I am feeling wonderful …»

Турнірне становище після СД3
1. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) 41.09,7
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,0
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +7,5
4. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +10,9
5. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +11,5
6. Льоб/Елена (F / MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +11,9
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +12,0
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +22,5
9. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +27,3
10. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +1.08,2

 

25-10-2019 9921
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца