Переможна гастроль Citroen C3 R5

Події в румунському чемпіонаті в цьому році досить швидко повернулися в звичну колію – є явний фаворит (зараз таким є Сімоне Темпестіні, італієць з громадянством Румунії), який дуже швидко взяв ситуацію під контроль і знову почав з помітною перевагою вигравати етап за етапом. Залишається тільки визнати, що його торішня поразка (лише четверте місце за підсумками сезону після двох титулів поспіль) стало результатом дії відразу двох серйозних чинників – велика кількість технічних проблем з Citroen DS3 R5 (було два сходи) і скорочена програма стартів в румунській першості (довелося пропустити два раунди з семи). Але як тільки вдалося вирішити всі технічні проблеми і як слід опанувати французьку техніку, все негайно «відкотилося» до рівня 2015-2016 років – Сімоне досить спокійно здобув чотири перемоги в п’яти стартах (одного сходу все ж не вдалося уникнути) і на всіх парах стрімко помчав до свого третього титулу чемпіона Румунії…

А шостий раунд чемпіонату Румунії, Cotnari Rally Iasi, приніс ще одну цікаву новину – Темпестіні стартував в цій гонці за кермом нового Citroen C3 R5 (для автомобіля з номером шасі #8, побудованого в серпні, це був взагалі перший старт в ралі). Результат цієї «гастролі» вийшов дійсно вражаючим – дев’ять виграних допів з десяти, перше місце на фініші і понад три з половиною хвилини відриву від другого призера (ним став Богдан Маріска, минулорічний чемпіон Румунії і одноклубник Сімоне з команди Napoca Rally Academy). Таквже склалося, що минулі вихідні майже одночасно, в суботу, принесли дві перемоги нового Citroen C3 R5 на національному рівні – спочатку відзначився Сімоне Темпестіні в Румунії, за кілька годин такого ж успіху досяг Йоанн Бонато, який виграв Rallye Mont-Blanc Morzine у Франції. Зараз же залишається в черговий раз відзначити одну деталь – Темпесті потрібно якомога скоріше залишати румунський чемпіонат і підвищувати свій клас в інших серіях… І якщо на рівні WRC-2 у нього не надто виходить, може, є сенс спробувати ERC?

Cotnari Rally Iasi
1. Темпестіні/Іту (RO, Citroen C3 R5) 1:15.45,1
2. Маріска/Борбей (RO, Ford Fiesta R5) +3.41,5
3. Сабо/Чегзі (H/RO, Mitsubishi Lancer Evo IX) +4.40,8
4. Гіртофан/Марза (RO, Skoda Fabia R5) +4.47,3
5. Міхалаче/Соос (RO, Mitsubishi Lancer Evo IX) +5.13,2
6. Аур/Морару (RO, Skoda Fabia R5) +6.16,6

Чемпіонат Румунії (після шести етапів)
1. Темпестіні – 208
2. Порчістяну – 145
3. Маріска – 129

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото RallyZoom.ro

13-09-2018 10182
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца