M-Sport: досі без Еванса…

На жаль, ситуація в M-Sport Ford WRT все ще залишається абсолютно безрадісною – сьогодні стало відомо, що прем’єр-пілот британської команди Елфін Еванс змушений пропустити також Rally Turkey Marmaris. Таким чином, злощасна травма спини, яку валлієць отримав на липневому Shell Helix Rally Estonia, привела до пропуску вже трьох етапів WRC поспіль… У підсумку, повернення Еванса переноситься вже на жовтень – коли відбудеться його домашнє Wales Rally GB. А турецький раунд M-Sport Ford WRT проведе в скороченому складі, з трьома екіпажами – фін Теему Сунінен і швед Понтус Тідеманд виступлять на Ford Fiesta WRC, британець Гас Грінсміт буде пілотувати Ford Fiesta R5 Mk2 в заліку WRC-2 Pro (цього разу команда вже не стане терміново пересаджувати Грінсміта на WRC, як це було місяць тому перед Neste Oil Rally Finland).

Цікаво, що на тлі таких новин Малкольм Уілсон не втрачає оптимізму і будує дуже яскраві і амбітні плани на майбутнє – принаймні, він не раз озвучував готовність в наступному році максимально підсилити склад своєї команди. Завдання-максимум насправді вражає – найближчим часом повернути Отта Тянака в M-Sport. Важко уявити, які аргументи можуть переконати естонця покинути Toyota Gazoo Racing, в складі якої він уже здобув дев’ять перемог за два неповних сезони і зараз впевнено лідирує в чемпіонаті… Якщо ж спроба переманити Тянака до M-Sport Ford WRT не увінчається успіхом, то буде пущений в дію план B – укласти багаторічний контракт з Калле Рованперею (за словами Малкольма Уілсона, на термін навіть до п’яти років) і «будувати» навколо юного фіна оновлену команду (за умови, що вдасться отримати всебічну підтримку з боку компанії Ford). Здається, Уілсон хоче повторити шлях Citroen (з Себастьяном Льобом) або Volkswagen (з Себастьяном Ож’є).

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC, LAT Images

30-08-2019 6817
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца