Домашній титул для Паддона

Цікаво спостерігати за тим, як в новозеландському ралійному чемпіонаті поступово витісняється техніка на базі класу N4 (як «стандартні», так і модернізовані Subaru Impreza WRX STI з Mitsubishi Lancer Evo різних поколінь) – зараз все більше команд «переозброюються» на автомобілі нової категорії AP4 (з усіма їхніми варіаціями на кшталт AP4 і AP4+) або Proto (переважно, з базовими агрегатами, тобто двигунами і КПП від Subaru і Mitsubishi). І якось вже не дуже дивує, коли в списку учасників Hyundai NZ Gold Rush Rally of Coromandel (п’ятого раунду чемпіонату Нової Зеландії) в повному приводі можна нарахувати приблизно порівну як машин N4 з усіма варіаціями на їх основі, так і AP4 з Proto . Відкривав ж цей перелік Хейден Паддон на Hyundai i20 AP4+, який цього року вирішив компенсувати скорочення своєї програми стартів в WRC боротьбою за черговий чемпіонський титул в домашній першості. І поки що у нього виходило просто відмінно – три перемоги в трьох стартах (одну гонку довелося пропустити), набрав 118 очок з 118 можливих.

Ніхто навіть не сумнівався в тому, що Паддон спокійно виграє і Rally of Coromandel – все ж солідний досвід виступів в чемпіонаті світу дає Хейдену колосальну перевагу в чистому класі над суперниками (три роки тому він навіть спромігся виграти етап чемпіонату Нової Зеландії за кермом історичного Ford Escort RS1800 BDA). Ось тільки цього разу успіх прийшов до нього зовсім не так вже й легко – майже половину гонки Паддон відчайдушно боровся з примхами своєї техніки (спочатку на Hyundai i20 AP4+ несподівано заблокувало КПП на п’ятій передачі, потім на фініші почала вередувати турбіна)… Але навіть така купа неприємностей не завадила Хейдену Паддону здобути перемогу і достроково, за етап до фінішу, завоювати вищий титул! Таким чином, зараз вся увага перемкнеться на Топ-3 в цілому – перед фінальним раундом на дві вільні сходинки подіуму за підсумками сезону претендують аж п’ять екіпажів… Особливо цікаво в цій компанії спостерігати за австралійцем Натаном Куїнном – минулорічний чемпіон Австралії в цьому році примудрився на чотирьох етапах стартувати на чотирьох різних автомобілях! Спочатку були Ford Fiesta R5, Ford Fiesta Proto, Mitsubishi Lancer Evo VIII, а зараз прийшла черга на Peugeot 208 Proto… Яка ж машина у нього буде в фіналі сезону?!

Hyundai NZ Gold Rush Rally of Coromandel
1. Паддон/Педен (NZ, Hyundai i20 AP4+) 1:22.11,4
2. Хант/Роусторн (NZ, Subaru Impreza WRX STI) +18,7
3. Тернер/Рід (NZ, Audi S1 AP4) +51,9
4. Саммерфілд М./Саммерфілд Н. (NZ, Mitsubishi Mirage Proto) +1.01,3
5. Рівс/Сміт-Джельсоміно (AUS, Mazda 2 AP4) +1.17,0
6. Кемпбелл/Хейуорд (NZ, Ford Fiesta AP4+) +1.47,4

Чемпіонат Нової Зеландії (після п’яти етапів)
1. Паддон – 143
2. Хант – 107
3. Марстон – 85 (100)
4. Куїнн (AUS) – 84
5. Саммерфілд – 83
6. Гілмур – 76

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Paddon Rallysport

24-08-2018 11778
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца