Дивна гра в Індонезії

Свіжа реформа азіатського-тихоокеанського чемпіонату (екіпажі виступають в двох окремих серіях, Asia Cup і Pacific Cup, після чого сходяться на фінальному раунді в Китаї і в одному-єдиному ралі визначають чемпіона FIA APRC) поки що дає дуже неоднозначні результати. Якщо в тихоокеанському регіоні особливих проблем зі складом учасників немає (завжди є чимало сильних екіпажів з Австралії і Нової Зеландії, плюс досить велика кількість техніки AP4), то в Азії ситуація не настільки райдужна – японці і китайці не проявляють особливого інтересу до Asia Cup, тільки новозеландець Майк Янг намагався якось діяти на Toyota Yaris AP4, але досить епізодично… А тут ще й Малайзія зі своїм International Rally of Johor відмовилася цього року від участі в FIA APRC – довелося терміново ставити в календар Індонезію (Rally of Indonesia), яка востаннє раз приймала змагання такого рівня в 2009 році (у 2010 році гонку довелося скасувати через екстремальні погодні умови)…

В Індонезії склад учасників FIA Asia Cup виявився не надто великим – лише п’ять екіпажів, найвідомішим з них був італієць Фабіо Фрізьєро на Peugeot 208 AP4. До речі, у списку учасників національного заліку можна було побачити одне добре знайоме ім’я – індонезійця Субхана Акси, з яким в 2012-2013 роках в заліках P-WRC та WRC-2 не раз зустрічалися українські екіпажі Валерія Горбаня і Юрія Протасова… Що було цікаво, так це поява в Індонезії першого автомобіля категорії AP4 – Ріхан Варіза стартував на Rally of Indonesia за кермом прототипу Mazda 2 AP4, яку кілька місяців придбав в Новій Зеландії (саме ця країна зараз лідирує за кількістю підготованої техніки AP4). Саме Варіза і став переможцем у заліку FIA Asia Cup, випередивши найближчого суперника на 13 хвилин (це за наявності хвилини штрафу). Правда, йому все ж трохи допомогли проблеми Фрізьєро, який в перший день зійшов, пропустив три допи і отримав драконівський штраф за Rally2 (в FIA APRC призначають годину пеналізації за кожну спецділянку) – італієць фінішував лише четвертим.

Rally of Indonesia
1. Варіза/Ренді (RI, Mazda 2 AP4) 2.06.39,0
2. Джан/Мбоі (RI, Mitsubishi Lancer Evo X) +12.59,2
3. Суварді/Капрі (RI, Mitsubishi Lancer Evo IX) +2:13.06,2
4. Фрізьєро/Аньєзе (I, Peugeot 208 AP4) +2:59.02,0

FIA Asia Cup (після двох етапів)
1-2. Кавана (J) – 38
1-2. Варіза (RI) – 38
3-4. Масумура (J) – 29
3-4. Джан (RI) – 29
5. Янг (NZ) – 26

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото fastnlow.net

05-08-2019 8796
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца