ACI Rally Monza, СД9: похід до гір

Після п’ятничних «танців» на автодромі Монци учасники нарешті вирвалися на традиційні допи зі дорожніми секціями, коли після фінішу на одній спецділянці можна відразу вирушати на старт наступної. Плюс нарешті є повноцінні секції зі трьох СД загальною довжиною в шість десятків кілометрів між сервісами – все ж вчора дуже незвично було спостерігати, як екіпажі після кожного допу прямують до сервісної зони. Перед стартом суботніх спецділянок, прокладених у гірській частині Північної Італії, відбулися певні зміни – в п’ятницю пізно ввечері судді «вручили» двом лідерам ралі, Даніелю Сордо й Есапеккі Лаппі, по 10 секунд штрафу за те, що обидва «зрізали» поворот на вечірньому СД6 PZero Grand Prix. Реакція на цю новину була неоднозначною – серед уболівальників навіть почали виникати версії, що судді вирішили саме таким чином «підштовхнути» Себастьяна Ож’є до чергового титулу (адже за підсумками дня відставання француза від лідера Сордо миттєво скоротилося лише до двох секунд). В цілому, після цих штрафів Топ-5 (включаючи всіх трьох претендентів на титул, що «вціліли») різко «ущільнилася» – вся п’ятірка лідерів була «упакована» в інтервал 7,7 секунди.

«Перестрілка» лідерів на першій суботньої секції не змусила себе чекати – Себастьян Ож’є виграв СД7 та вирвався на позицію лідера, Даніель Сордо не залишився в боргу та відігрався на наступній спецділянці… Але найпомітніші зміни сталися на фінальному допі секції, 22,17-кілометровому Costa Valle Imagna – ударна пара Toyota Gazoo Racing зробила дубль (найкращий час в Елфіна Еванса, Себастьян Ож’є відстав на півсекунди), після чого Ож’є знову вийшов на першу позицію, тепер уже з чотирма секундами відриву. Зараз ситуація складається на користь Toyota – француз з валлійцем йдуть на першому та третьому місцях, що дає їм майже рівні шанси на титул в особистому заліку («віртуальний» рахунок за очками поки 126:122 на користь Еванса), а також виводить Toyota Gazoo Racing у лідери Кубка виробників (випереджає Hyundai з рахунком 241:238). Тобто трилер тільки набирає обертів… У WRC-2 вже пилюка курявою – Понтус Тідеманд стрімко провалився на четверте місце, зате його опонент Мадс Остберг очолив гонку й зробив величезний крок до вищого титулу. Дісталося і юніорам, де неприємності підстерегли ще одного претендента на титул – Мартіньша Сескса (схід на СУ7). Після цього Тому Крістенссону залишається лише одне – просто фінішувати без допомоги SupeRally.

Становище після СД9
1. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) 1:33.31,3
2. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,4
3. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +7,5
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +15,7
5. Лаппі/Ферм (FIN, Ford Fiesta WRC) +18,5
6. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +54,4
7. Міккельсен/Йєгер (N, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.33,8
8. Сольберг/Джонстон (S/IRL, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.03,7
9. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +3.13,6
10. Ліндхольм/Корхонен (FIN, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.20,6

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota

05-12-2020 38647
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца