Ypres Rally Belgium, СД16: тихий фінал дня

Після сьогоднішніх ранкових пригод (аварії за участю П’єра-Луї Лубе, Пітера Тшуна та Такамото Кацути, які змусили організаторів протягом однієї години двічі зупинити гонку) можна було чекати лише одного з двох варіантів подальшого перебігу подій в суботу. Або в другій половині дня вболівальники з учасниками все ж отримають ще пару-трійку гучних інцидентів (з відповідними наслідками для розкладу всього змагання), або більшість екіпажів повністю зосередяться на безпечному фініші та завершать другий день Ypres Rally Belgium без зайвих проблем… Як у підсумку з’ясувалося, сьогодні спрацював якраз другий варіант – ключові учасники хоч і проїхали суботні спецділянки навіть швидше, ніж вранці, але все одно щасливо уникли неприємностей! Пара лідерів зі Hyundai Motorsport, Тьєррі Ньовілль і Крейг Брін, знову продемонстрували клас – сьогодні вони виграли п’ять допів зі восьми, утримали на безпечної дистанції суперників зі Toyota Gazoo Racing WRT і продовжують впевнено лідирувати на Ypres Rally Belgium. При цьому бельгієць нарешті зміг відірватися від ірландця на десяток секунд – перед фінальним днем (4 спецділянки та 40,52 км) їх поділяють 10,1 секунди.

У тойотівців є своя невеличка інтрига – адже зараз на третє місце претендують всі три екіпажі основного складу, причому за сумою двох днів тріо Еванс-Рованперя-Ож’є старанно «втиснулося» в інтервал 7 секунд. Цікаво, яке рішення приймуть у Toyota Gazoo Racing WRT перед завтрашнім фіналом – акуратно «просунути» на подіум Себастьяна Ож’є та посилити його позиції в чемпіонаті світу чи дати своїм пілотам можливість вирішити долю третього місця безпосередньо на трасі? Тим часом у WRC-2 йде гра під назвою «Лише доїхати до фінішу», коли Олівер Сольберг і Ярі Хуттунен різко скинули темп і зараз намагаються без зайвого ризику гарантувати новим Hyundai i20 N Rally2 переможний дубль у першому ж старті… Тим більше у M-Sport Ford WRT знову проблеми – Теему Сунінен вибуває з гри вже два дні поспіль. Зате в заліку WRC-3 нудьгувати не доводиться – тут у боротьбі за перемогу міцно зчепилися два молодіжних екіпажі, де 26-річний бельгієць Себастьєн Бедоре менш ніж на секунду випереджає свого французького ровесника Йоана Росселя. Одночасно ця пара лідерів старанно з’ясовує, кому в підсумку дістанеться високе сьоме місце в абсолютному заліку.

Становище після СД16
1. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 2:06.18,8
2. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +10,1
3. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +42,4
4. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +45,7
5. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +49,4
6. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.55,2
7. Бедоре/Жільбер (B, Skoda Fabia Rally2 evo) +10.39,9
8. Россель/Коріа (F, Citroen C3 Rally2) +10.40,9
9. Кракко/Вермьолен (B, Skoda Fabia Rally2 evo) +11.03,2
10. Вершурен/Кювельє (B, VW Polo GTI R5) +11.34,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, WRC.com

14-08-2021 11737
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца