Rallye de Monte-Carlo, СД16: битва на перевалі

Все ж траса на легендарному перевалі Коль-де-Тюрені недарма вважається одним з головних символів Rallye Automobile de Monte-Carlo – навіть в найоптимальніших умовах (суха тепла погода і повна відсутність снігу з льодом) поїздка в горах під Ла Боллен-Везюбі здатна подарувати чимало незабутніх вражень. А якщо ці заїзди відбуваються під час ралі взимку, та ще й з усіма фірмовими «вивертами» місцевої погоди, то все це взагалі перевершує всяку уяву! А сьогодні Коль-де-Тюрені за два проїзди постарався підкинути учасникам якомога більш складних завдань – траса спецділянки, незважаючи на температуру майже +10°C, рясніла не тільки сухим асфальтом, але також засніженими обмерзлими фрагментами (особливо це помітно було в лісовій частини перевалу, де в глибокій тіні збереглися справжні зимові умови).

Так як сьогоднішній день становив собою одну велику секцію, в якій два допа потрібно було проїхати двічі (без всякого сервісу між ними), то вибір шин в черговий раз перетворився на велику головоломку. Багато хто вибрали «універсальний» комплект покришок – чотири асфальтові (м’які і/або суперм’які) плюс дві з шипами (якраз спеціально для Коль-де-Тюрені). Але деякі екіпажі (точніше, Тьєррі Ньовілль, Андреас Міккельсен і Бріан Буфф’є) вирішили як слід ризикнути і зробили ставку тільки на асфальтові шини… Пряма трансляція з передостаннього допа гонки, La Bollène-Vésubie – Peïra-Cava (18,41 км), буквально шокувала – варто тільки згадати, як змінювався темп більшості екіпажів на всій дистанції. На окремих фрагментах машини буквально повзли по сніжно-крижаний поверхні зі швидкістю близько 60-70 км/год, але майже відразу після цього виривалися на простір і миттєво розганялися до 180-185 км/год! І так всі 18 км дистанції…

В таких умовах лідери не надто бажали ризикувати, Себастьян Ож’є з Оттом Тянаком і Ярі-Матті Латвалою обмежилися тим, що фінішували десь в середині Топ-10 – зараз вся їхня увага зосереджена виключно на тому, щоб успішно завершити гонку і, за нагоди, набрати ще кілька очок на Power Stage. Тим більш, що розриви між першим, другим і третім місцями складали приблизно хвилину – відіграти таке на фінальній спецділянці довжиною 13,58 км практично нереально… Зате спалахнула добряча битва в районі п’ятого місця, на яке зараз претендують відразу три екіпажі – Кріс Мік поки утримує цю позицію, але йому на п’яти вже наступають Елфін Еванс (відстає лише на 1,2 секунди) і Тьєррі Ньовілль (бельгієць виграв повторний проїзд через перевал і на Power Stage спробує одним махом випередити і Міка, і Еванса).

Становище після СД16
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC’17) 4:08.40,7
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +57,9
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.53,2
4. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +4.32,6
5. Мик/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +4.51,2
6. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC’17) +4.52,4
7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +4.59,6
8. Буфф’є/Пансері (F, Ford Fiesta WRC’17) +7.22,0
9. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +9.06,0
10. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +16.17,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Sophie Graillon

28-01-2018 18285
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца